וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ניצחון חשוב, עדיף שיהיו פחות זעזועים בכדורסל שלנו"

12.11.2015 / 22:08

המאמן החדש-ישן של הפועל אילת, שהשיג ניצחון ראשון במשחק הבכורה, מרגיע את ההתלהבות: "לא ציפיתי לחזור כל כך מהר, מרגיש טוב שזה דווקא לאילת. כולם קיבלו הזדמנות חדשה להוכיח את עצמם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: עודד קטש לאחר הניצחון בבכורה המחודשת

אחרי שצלח הערב (חמישי) את המבחן הראשון כמאמן הפועל אילת כשניצח 75:104 את מכבי קרית גת, התפנה עודד קטש לדבר על המינוי החוזר, על העבר והעתיד: "פגשתי את השחקנים הבוקר. אני לא לוקח קרדיט על הניצחון, הוא היה מאוד חשוב, כי כבר ביום שלישי יש משחק נגד הרצליה ואז עוד סדרת משחקים קשה בחוץ. הניצחון הזה יתן לנו שקט. השחקנים הבינו את המצב ולקחו אחריות על עצמם, כי בבסיסה הקבוצה נבתנה טוב והייתה מאומנת טוב. בנסיבות שקרו ואחרי מה שעבר עליי השבוע, קשה לי לצאת מגדרי מהניצחון הזה".

על התוצאות עד כה שהשיגה הקבוצה והמשך הדרך: "לפעמים דברים פשוט לא מסתדרים. ברור שעדיף לכולם אם הסיטואציה הייתה אחרת. אני מכיר את רוב הסגל ויצא לי לראות הרבה את אילת, יש פה סגל טוב. הלוואי שגם לאריק וגם לי דברים היו מסתדרים אחרת, אבל זאת הסיטואציה. בשבועיים הקרובים לא יהיו שינויים, עד שאני לא אחווה ואכיר יותר את הקבוצה. כולם, כולל כולם, קיבלו הזדמנות מחודשת. עדיף שיהיו פחות זעזועים בכדורסל שלנו, אבל כשזה קורה, אפשר לנצל את השבועיים האלה כדי לתת לשחקנים עוד הזדמנות להוכיח את עצמם, להראות עוד מחויבות ואכפתיות, כי יכולות יש להם. אני מאמין שעוד נעשה דברים יפים השנה".

עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
לוקח את הניצחון בפרופורציה. עודד קטש/יוסי ציפקיס

על עצמו: "לא ציפיתי או תכננתי לחזור כל כך מהר. הייתי בשני הצדדים, לא זה היה צריך לקרות מוקדם כל כל ולא זה. במציאות של הכדורסל שלנו, ואני 12 שנים בעסק הזה, ההחלטה להיות מאמן היא החלטה לא פשוטה והמציאות מטורפת פה במעמד המאמן. אתה צריך לקבל החלטה אם אתה רוצה לעבוד בעבודה הזאת או לא. לא הכל תלוי בפן הכלכלי. אני לא חושב שהייתי צריך לשבת שנה ולחשוב. לא היה פשוט לחזור, הדבר היחיד שאני מרגיש קצת יותר טוב, זה לחזור לאילת, שהיא סוג של בית בשבילי ומערכת שהייתי חלק בבנייה שלה. בסיטואציה אחרת אולי לא הייתי לוקח את זה".

כשנשאל על סיום הדרף שלו בקבוצה בפעם הקודמת, השיב: סיימתי שנתיים וחוזה באילת, הייתה תקופה מצוינת, וזכותו של כל בעלים לעשות מה שנראה לו לנכון. קצת ניפחו את מה שקרה עם דורון הרציקוביץ', לא היה שבר או דבר כזה. חובתי כמאמן לפעמים, אם יש לי משהו להגיד לבעלים, לומר אותם, זה נעשה בצורה יפה והגונה וזהו. במציאות מתוקנת, אולי הייתי צריך להיות מאמן אילת 4 שנים ברציפות, זאת המציאות שלנו, ואתה צריך להחליט אם אתה רוצה להיות חלק מזה או לא. בינתיים, בשלב הזה של החיים, אני בוחר כן להיות".

עמית שמחון, מגיבורי הניצחון: "יש לנו חלק באיך שנראתה הקבוצה במחזורים הראשונים. ההתפטרות של אריק שיבק גרמה לזעזוע והבנו שצריך לשנות את המצב מהר. עצוב שאריק הלך, אבל שמח שניצחנו. נבוא לנשוך ולהילחם בכל משחק. עודד מכיר את הקבוצה ואיתו נקווה לצאת לדרך חדשה".

שחקן הפועל אילת עמית שמחון. ניב אהרונסון
שמח על הניצחון החשוב. עמית שמחון/ניב אהרונסון

מאמן המפסידה, נתי כהן: "בדקות הראשונות היינו יכולים לברוח ל-15 הפרש, עצרנו אותם על 0 נקודות ולא ניצלנו את זה. ידענו שחילפוי המאמנים יכולים להכניס להם ביטחון חדש. הצלחנו להחזיק את זה, אבל אז הכיעה ההתפרקות המנטאלית שלנו. אני מנסה להחליף שחקנים והגנות, אבל הרגשתי שלא משנה מה אנחנו שומרים, אלא איך אנחנו שומרים, ולא שמרנו בכלל. קיבלנו היום סטירה, הכתובת הייתה על הקיר מבחינתי. ניצחנו ביום ראשון בנהריה, הייתה הרגשה שיצא האוויר מהלחץ הגדול, אבל באנו לא טוב. האימונים היו פחות מרוכזים ופחות טובים. הייתי צריך לעשות דברים דרמטיים, אבל לא היה זמן. לאילת זה היה הפוך, הם נראו גרוע והכדורסל זה גם הרבה עניין מנטאלי, והיום שלהם היה חזק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully