וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל משחקה של הונגריה: הלך לעולמו השוער מרטון פולופ

השוער ההונגרי בן ה-32, ששיחק בעבר בסנדרלנד ובטוטנהאם מהפרמיירליג, עבר ניתוח להוצאת גידול סרטני בידו ב- 2013, אך לא הצליח להיאבק במחלה ומת בשעות הצהריים

מרטון פולופ שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא התגבר על המחלה. מרטון פולופ/GettyImages

אבל בעולם הכדורגל. בצמוד להכנות של הונגריה למשחק נגד נורבגיה, החדשות הלא טובות מגיעות מכיוון שוערה בעבר, מרטון פולופ, שהלך היום (חמישי) לעולמו בגיל 32 אחרי מאבק במחלת הסרטן. השוער עבר ניתוח להסרת גידול כבר ב-2013, אך לא הצליח להחלים לגמרי מהמחלה והיום היא גבתה את חייו.

פולופ, שערך 24 הופעות בנבחרת הלאומית, החל את ה קריירה ב-MTK, אך זכור בעיקר מהשנים בהן שיחק באנגליה. הוא שיחק בין בסנדרלנד, ווסט ברומיץ', טוטנהאם ואיפסוויץ., קבוצתו האחרונה בקריירה הייתה אסטרס טריפוליס בשורותיה חתם לאחר ששוחרר מווסט ברום, אולם גם היוונים שחררו אותו כעבור שנה בלבד. ב-2013 עבר את הניתוח הראשון, ניסה לחזור לשחק, אך ללא הצלחה.

"המחשבות שלנו עם משפחתו וחבריו של מרטון", נאמר מטעם איפסוויץ'. פול ג'ואל, שאימן אותו באיפסוויץ' השתתף בצער מותו גם כן: "אימנתי אותו תקופה קצרה, אבל היה ניתן לראות שהוא איש ענק עם לב טוב. טרגי לשמוע שהוא נפטר".

גם בן פוסטר ודני היגינבוטום ששיחקו עם ההונגרי בעבר כאבו את לכתו: "אחד האנשים הטובים ביותר נלקח". לדלי קינג, ששיחק איתו בטוטנהאם צייץ: "עצוב לשמוע את החדשות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully