וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לוקאס ויאטרי מועמד להצטרף לקבוצה בינואר

12.11.2015 / 16:30

חלוץ בוקה ג'וניורס לשעבר, ששיחק העונה כמושאל בבאנפילד משנגחאי הסינית, מסיים חוזה בדצמבר ויוכל להגיע ללא תמורה במקום ראדוניץ'. היה מעורב בשוד מספרה ורשם שלוש הופעות בנבחרת ארגנטינה

one

בווידאו: ה-1:2 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה

מכבי תל אביב מתעתדת לחזק את חוליית ההתקפה שלה בחודש ינואר, ולוואלה! ספורט נודע כי מי שנמצא על הפרק הוא לוקאס ויאטרי, חלוץ בוקה ג'וניורס לשעבר ושחקן באנפילד בעונה האחרונה. הארגנטינאי בן ה-28 שיחק בבאנפילד כמושאל (שני שערים ב-21 משחקים) ולמעשה מסיים בחודש הבא את חוזהו בשנגחאי הסינית, כך שהחל מסוף דצמבר הוא יהיה שחקן חופשי ויוכל להצטרף לצהובים ללא תמורה.

לוקאס ויאטרי שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
יגיע לצהוב-כחול של מכבי תל אביב? לוקאס ויאטרי/רויטרס

ויאטרי, המתנשא לגובה של 1.86 מטרים, גדל במחלקת הנוער של בוקה והחל את דרכו באמלק מאקוודור, לפני שערך את הבכורה במדי הבוסטרוס במאי 2008. הוא זכה עם בוקה בשתי אליפויות וכבש במדיה 31 שערים ב-131 משחקים, לפני שהושאל לצ'יאפאס המקסיקנית ונמכר ב-2014 לשנגחאי תמורת כ-2 מיליון יורו.

ויאטרי הספיק להופיע שלוש פעמים במדי נבחרת ארגנטינה ב-2010 ו-2011, אבל הסיפור הזכור ביותר מהקריירה שלו היה בכלל מחוץ למגרש. עוד לפני הבכורה בבוקה, שם הוגדר כ"יורש של מרטין פאלרמו", הוא הוחזק במעצר בעקבות מעורבותו בשוד אלים של מספרה יחד עם אחיו וחבר נוסף, אך הסכים לתקופת מבחן ולכן מעולם לא נשפט על העבירה.

כזכור, מכבי תל אביב זקוקה לחיזוק בחלק הקדמי, בין היתר בעקבות מצבו של דיאן ראדוניץ'. החלוץ הקרואטי סובל מפציעה ברגלו וייעדר לפחות עוד כמה שבועות, כך שהוא צפוי לקבל הודעה על שחרורו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully