וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שללה שלושה מנויים לאוהדיה: "יינקטו הליכים אזרחיים"

12.11.2015 / 11:58

למרות הזיכוי בבית הדין, הירוקים החליטו: האוהדים שעוכבו לחקירה לאחר ההתפרעויות לא יוכלו לרכוש גם כרטיסים בעתיד. במועדון שוקלים לשחרר מספר חלוצים בינואר. משומר ייעדר לפחות שבועיים

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת את מכבי חיפה

במכבי חיפה פועלים למיגור האלימות. למרות הזיכוי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל אתמול (חמישי) בו ספגו קנס קל בלבד, הירוקים החליטו להחרים שלושה מנויים מאוהדים שהיו שותפים לסינוור שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן באמצעות סמן לייזר. במועדון החליטו כי האוהדים שעוכבו לחקירה לא יוכלו לרכוש גם כרטיסים בעתיד ופתחו "רשימה שחורה" בה נכללים כל האוהדים שהיו שותפים לעבירות שהביאו את המועדון לבית הדין. שני האוהדים שעוכבו הורחקו על ידי המשטרה לשלושה חודשים מהמגרשים ויתייצבו בתחנת המשטרה בחלק מהמשחקים. במועדון החליטו לנקוט גם בהליכים אזרחיים. לטענתם, האוהדים ייתבעו אישית בעקבות המקרה.

החדשות הטובות בחיפה הם שרשימת הפצועים והמורחקים של המאמן מתחילה להצטמצם לקראת המחזור הבא, בו תתארח הקבוצה בנתניה במשחק מול הפועל תל אביב. טאלב טואטחה חזר לאימונים מלאים, אופיר קריאף ומארק ואליינטה חוזרים מהרחקה, אבל הפצועים האחרים עדיין לא יהיו כשירים למשחק מול האדומים לאחר הפגרה. יוסי בניון (מתיחה בשריר הירך האחורי), קובי מויאל (פציעה בשריר התאומים), אביחי ידין (עורך טיפולים בעקבות כאבים בקרסול, יחזור בימים הקרובים לאימונים) ואייל משומר (קרע בגיד, ייעדר עוד שבועיים לפחות) לא יהיו בסגל.

אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ייעדר שבועיים נוספים. משומר/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט אתמול, במועדון קיבלו החלטה שהשחקן הראשון שישלם את המחיר בינואר יהיה אביחי ידין, שיקבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. זה יקרה באופן רשמי לאחר שיחה שתיערך בין רוני לוי לנשיא המועדון יעקב שחר. ידין מתכוון לחזור לאימונים ולא לעזוב את מכבי חיפה כל עוד לא יקבל הצעה טובה יותר. הקשר מחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי, עד תום העונה הבאה, המוערך בכ-250 אלף דולר לעונה.

כרגע, בחיפה מתכוונים לשחרר שלושה עד ארבעה שחקנים בחלון ההעברות בינואר, ביניהם לפחות לפחות חלוץ אחד (שכטר, גוזלן, תורג'מן ושחקנים נוספים על הכוונת). כזכור, חיפה מעוניינת גם במגן קריית שמונה חן דילמוני ועשויה לצרף אותו תמורת שחר הירש שמבוקש בצפון.

שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. יוסי ציפקיס
עשוי למצוא את עצמו בחוץ. שכטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully