וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תודיע לידין: חפש קבוצה. הקשר מתכוון לחזור לאימונים

11.11.2015 / 9:26

בשיחות שהתקיימו ביממה האחרונה הוחלט: הקשר יהיה הראשון שישלם את המחיר בינואר. שמות נוספים יעלו בפגישה בין לוי לשחר. הערכה: הקשר ידרוש פיצוי מלא, אחרת ימשיך להתאמן. בסרביה מדווחים: פרטיזן בלגרד תנסה להחזיר את ולדימיר סטויקוביץ'

one

מכבי חיפה ממשיכה להתאושש מההפסד שספגה לבית"ר ירושלים. במועדון יעסקו במהלך הפגרה בעיקר בשינויים שייערכו בתוך המועדון במהלך חלון ההעברות שיפתח בחודש הבא, וכפי שפרסמנו אתמול במהלך הימים הקרובים תיערך פגישה בין רוני לוי ליעקב שחר במשרדו של האחרון על מנת לדון בנושא שחרור שחקנים מהסגל בחודש ינואר. על פי ההערכות, לוי מתכנן לשחרר שלושה עד ארבעה שחקנים, חלקם שחקנים שלא מצאו את מקומם בסגל. אחרי הערכות שונות בעניין, משיחות שנערכו ביממה האחרונה עולה כי השחקן הראשון שיקבל הודעה על שחרורו הוא אביחי ידין.

בחיפה, כך על פי השיחות הללו, החליטו להודיע לקשר כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. הקשר סובל מכאבים בקרסול וצפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים, אך ספק אם ייכלל בסגל למשחק מול הפועל תל אביב. ידין עצמו ידרוש פיצוי מלא של שכרו וההערכה היא שאם לא תהיה קבוצה שתקלוט אותו, הוא יודיע לראשי המועדון שבכוונתו להמשיך ולהתאמן ולהישאר בקבוצה, גם אם אינו חלק מהסגל.

אביחי ידין עם טאלב טואטחה באימון מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ספק אם ייכלל בסגל למשחק מול הפועל תל אביב. אביחי ידין/יוסי ציפקיס

שחקני הקבוצה הופתעו אתמול לאחר שרוני לוי לא ערך אסיפה על המשחק מול בית"ר ירושלים וגם לא שוחח איתם במהלך האימון על הדשא. "מצד שני, אולי זה יעיל יותר במצב הזה. המועדון זקוק לעוד קצת שקט, לא לעוד כותרות", הסבירו במועדון. טאלב טואטחה חזר לאימונים וצפוי להיות כשיר למשחק.

המועדון יעמוד היום לדין בגין סעיף "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים" ושם מתכוונים להביא כראיה את התמונות של האוהדים שסינוורו באמצעות לייזר את בוריס קליימן ולציין את העובדה שאלה נפתסו על ידי המשטרה לעוכבו לחקירה. נגד חיפה לא עומד עונש על תנאי בסעיף הזה ולכן במועדון מקווים שבית הדין יסתפק בנזיפה.

בנושא אחר, בסרביה מדווחים שפרטיזן בלגרד תנסה להחזיר לשירותיה את השוער ולדימיר סטויקוביץ'. אין זו הפעם הראשונה שישנם דיווחים הקשורים לשוער, שביקש העלאה בשכר ממכבי חיפה לפני מספר שבועות אולם מאז הצדדים לא נפגשו. ההערכה בקבוצה היא שמדובר בחלק ממשא ומתן ולחץ שהשוער מנסה להפעיל כדי לקבל חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully