וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני דרך לפול ולדנקן, קיובן: "מי שמתעסק איתי, אני מתעסק איתו"

גארד הקליפרס עבר את רף 7,000 האסיסטים, סנטר הספרס עלה למקום השביעי ברשימת הריבאונדרים של כל הזמנים. בעלי דאלאס עקץ את ג'ורדן. וגם: קאזינס מתנצל, טיג השתווה ללני ווילקינס וציוץ האמוג'י של המאבס

אימג'בנק GettyImages

מספרי הלילה

* טים דאנקן עלה למקום המקום השביעי ברשימת הריבאונדרים של כל הזמנים עם 14,717 ריבאונדים. דנקן עבר את רוברט פאריש ורחוק 251 ריבאונדים מקארל מלון שבמקום השישי.

* ניו יורק ניצחה 33:52 את שארלוט בריבאונד. אל ג'פרסון וקמבה ווקר קלעו 4 מ-21 מהשדה ביחד.

* טורונטו ניצחה את פילדלפיה בתשעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, הרצף הארוך ביותר שהשיגה אחת מהן על השנייה.

* ג'ף טיג השיג דאבל דאבל של 14 נקודות ו-10 אסיסטים. זה היה הדאבל דאבל ה-43 שלו בקריירה של נקודות/אסיסטים, מה שהשווה אותו ללני ווילקינס במקום השלישי של המועדון בכל הזמנים.

* כריס פול מסר 11 אסיסטים בהפסד לדאלאס, במספר שהקפיץ אותו מעל רף ה-7,000 אסיסטים בקריירה (7,006). הוא השחקן ה-16 שמגיע למספר הזה ועשה את זה בזמן הרביעי המהיר ביותר. השלושה המהירים יותר הם ג'ון סטוקטון, מג'יק ג'ונסון ואוסקר רוברטסון.

* דירק נוביצקי עקף את שון מריון ועלה למקום ה-15 ברשימת הריבאונדרים של המאבס בכל הזמנים.

* רק עשרה שחקנים התלבשו למשחק במדי ממפיס בהפסד לווריורס. שלושה שחקנים היו פצועים, מריו צ'אלמרס וג'יימס אניס, שהגיעו באמצע השבוע בטרייד ממיאמי, עדיין לא היו יכולים לשחק.

* רייג'ון רונדו השיג את הטריפל דאבל ה-24 בקריירה שלו. הקינגס פתחו עם אותה חמישייה משחק שני ברציפות בפעם הראשונה העונה.

שלושת סלי הניצחון שקרו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA היו ללא ספק גולת הכותרת, אך כמה סיפורים מעניינים לא פחות תפסו כותרות ועשו גלים בארה"ב.

דאלאס הצליחה לנצח את לוס אנג'לס קליפרס באחד מהמשחקים האמוציונאליים של התקופה האחרונה, לאור כל פארסת דיאנדרה ג'ורדן בקיץ. הקהל שרק בוז לג'ורדן לאורך כל המשחק והאווירה במגרש הייתה עוינת מאוד. עוד לפני המשחק, הבעלים של דאלאס, מארק קיובן, אחד שלא שומר דברים לעצמו, סיפק כמה פנינים: "אם אתה מתעסק איתי, אני מתעסק איתך בחזרה, זה הטבע שלי". לגבי קריאות הבוז אמר: "אני לא אקרא בוז, זה קשה מאיפה שאני יושב".

ללא קשר, בדאלאס שמחו מאוד לשמוח לאידו של ג'ורדן אחרי המשחק. בדאלאס החליטו להזכיר לכולם את התכתבות האמוג'י המפורסמת בקיץ, שליוותה את הסיפור והחליטו לצייץ לקליפרס העצובים טיסה טובה בחזרה הביתה – באמוג'י כמובן.

למרות הניצחון של סקרמנטו על דטרויט, העיסוק המרכזי היה בדיווח על הריב בין דימרכוס קאזינס לבין ג'ורג' קארל. לאור הדיווחים והשמועות, ערך הג'נרל מנג'ר של הקינגס, ולאדה דיבאץ, שיחה עם השחקנים, בשיאה שאל אותם אם לדעתם צריך לפטר את קארל.

לאחר אותה שיחה, הוציא קאזינס התנצלות דרך העיתונאי מארק ספירס, עוד לפני הניצחון על דטרויט: "זה לא סוד שכולנו מתוסכלים מההפסדים. נתתי לתסכול שלי להשתלט עלי אחרי ההפסד לסן אנטוניו וזו הייתה טעות. התסכול שלי הוא לא כלפי שחקן כלשהו או המאמן, לא צריך להאשים אף אחד. לכולם יש חלק והתסכול שלי הוא מהיכולת".

בסן אנטוניו, כולם כל כך התעסקו בחזרה של למרקוס אולדרידג' לפורטלנד עד כדי כך שהם שכחו את טים דאנקן. שחקן היכל התהילה העתידי עלה במשחק הזה למקום השביעי ברשימת הריבאונדרים של כל הזמנים. דאנקן הוריד 14,717 ריבאונדים בקריירה, שניים יותר מרוברט פאריש, אותו עבר. אם ישאר בריא, דאנקן יעבור את קארל מלון בחודשים הקרובים ויעלה למקום השישי. את מוזס מלון, שנמצא במקום החמישי עם 16,212, כבר יהיה לו קשה לעבור.

אגב, אחרי המשחק אמר אולדרידג': "זה היה לילה מרגש עבורי. יש לי הרבה אהבה לעיר הזאת, שהעניקה לי הרבה זכונות טובים. היה לי קשה לשחק נגדם במגרש הזה".

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס לצד המאמן ג'ורג' קארל. AP
התנצל. קאזינס עם קארל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully