וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייקל רייט נרצח על ידי אדם שפגש דרך אפליקציית גריינדר?

במשטרת ברוקלין חוקרים האם סיבת מותו של שחקן הפועל תל אביב לשעבר, שנמצא מת מתחת לפחי אשפה ברחוב צדדי בעיר, קשורה לאדם שפגש דרך אפליקציית היכרויות לאנשי הקהילה הגאה. משפחתו: "לא ידענו מהי העדפתו המינית"

פרשת מותו של שחקן הפועל תל אביב לשעבר, מייקל רייט, ממשיכה להסתעף. אחרי שאמש (רביעי) העריכה המשטרה כי מדובר ברצח, נראה כי החקירה הולכת לכיוון ספציפי יותר.

גורמים במשטרת ברוקלין מעריכים כי רייט, בן 35 במותו, נרצח על ידי אדם אותו פגש באפליקציית גריינדר, המשמשת להיכרויות בין אנשי הקהילה הגאה וכעת חוקרים את במשטרה כיוון החקירה הזה.

גופתו של רייט נמצאה ביום שני בבוקר מתחת לפחי אשפה באחד הרחובות הצדדיים בברוקלין. מכוניתו של רייט, לקסוס לבנה, ישבה ברחוב מאז יום ראשון בבוקר, ולגופה הייתה מכה חזקה בצד הראש.

תחילה, חקרו במשטרה האם מדובר בהתאבדות לאור חשדות שרייט סבל מהפרעה דו קוטבית, אך כעת מנסים לחקור האם רייט היה הומוסקסואל, לאור הניסיון למקד את החקירה באפליקציית גריינדר.

קרובת משפחה של רייט טענו כי לא ידעו מהי העדפתו המינית: "לא ידענו כלום לגבי ההעדפות המיניות שלו, את השנים האחרונות הוא בילה באירופה ולא היינו מעורבים בחייו".
קרוב משפחה אחר טען: "היו לו תוכניות לשחק עוד שנתיים, כך הוא אמר לי לאחרונה, הוא לא רצה לפרוש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרגדיה. מייקל רייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully