וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דמרכוס קאזינס קילל את ג'ורג' קארל בפני השחקנים

הקינגס על סף פיצוץ: אחרי התבוסה לספרס נרשם עימות בין כוכב הקבוצה והמאמן, וזה ממש לא הכל. לאחר ישיבה של השחקנים, שאל אותם דיבאץ': "אתם חושבים שצריך לפטר את ג'ורג' קארל?"

AP

בווידאו: קאזינס מדבר אחרי התבוסה לסן אנטוניו

לא כך קיוותה סקרמנטו לפתוח את העונה. הקינגס נכנסו ל-2015/2016 עם תקוות להגיע העונה לפלייאוף, אך אחרי שמונה משחקים הם מחזיקים במאזן הגרוע ביותר במערב (7:1), וכעת עושה רושם שהצרות לא נגמרות רק בטבלת הניצחונות.

בארצות הברית מפרסמים הערב (רביעי) שבסיום התבוסה הביתית מול סן אנטוניו, דמרכוס קאזינס ירד לחדר ההלבשה והחל לקלל את ג'ורג' קארל, כולל שימוש תכוף במילה Fuck. מספר דקות לאחר מכן שאל כוכב הקבוצה את חבריו האם הגזים, ושמע מהם: "אתם לא יכול לצעוק ולקלל ככה את המאמן לפני כל השחקנים".

היחסים בין קאזינס וקארל ידעו המון מורדות ומעט מאוד עליות, כשבקיץ החולף דומה היה כאילו יגיעו עד כדי פיצוץ ועזיבה של אחד הצדדים, אולם בסופו של דבר המאמן שמר על תפקידו, וניסה לפייס, לא ממש בהצלחה, את כוכבו הבעייתי.

לאחר התבוסה לספרס, ערכו שחקני הקינגס פגישה בינם לבין עצמם. בן מקלמור המתוסכל אמר לחבריו שהוא לא יודע מה תפקידו בקבוצה, ושמע מהם: "התפקיד שלך הוא לקלוע שלשות ולשמור. זה התפקיד של כל הקבוצה מלבד דמרכוס ורונדו". לאחר מכן הגיע הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ', שאמר להם: "אנחנו לא יודעים מה לעשות עם ג'ורג' קארל, שנפטר אותו?" השחקנים, כך על פי דיווחים, היו המומים ולא ידעו מה לעשות, ובלית ברירה, שלחו את שני השחקנים הוותיקים שלהם - קרון באטלר ועומרי כספי - לדבר עם התקשורת.

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס לצד המאמן ג'ורג' קארל. AP
זה ייגמר בפיצוץ ככל הנראה. קארל וקאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully