וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לפעמים כשהסגל קצר, כולם יודעים לתת את האקסטרה"

11.11.2015 / 21:55

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהניצחון הדרמטי על קראסני, שהושג למרות היעדרותם של שחקני מפתח: "למדנו מהעונה שעברה - בשלב הזה צריך לדעת קודם כל לנצח את המשחקים". דאנקן בספק לנהריה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים שמרה הערב (רביעי) על סיכוי לעבור שלב ביורוקאפ, בזכות ניצחון דרמטי 90:92 על קראסני וולגוגראד הרוסית, שפספסה הזדמנות לכפות הארכה עם החטאת הטבעה ממש בשנייה האחרונה של המשחק. אלופת ישראל הצליחה להסתדר ללא ליאור אליהו ויותם הלפרין, והתגברה גם על פציעתו המוקדמת של ג'וש דאנקן, שספג מכה בראשו מהפרקט וירד להתאושש בחדר ההלבשה. הפורוורד יעבור בדיקות מאוחר יותר הערב, וכרגע אין הערכה האם ייטול חלק במשחק הליגה מול עירוני נהריה ביום ראשון.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. יוסי ציפקיס
מקווה שדאנקן יהיה בסדר. דני פרנקו/יוסי ציפקיס

המאמן דני פרנקו סיכם: "לפעמים כשיש לך סגל קצר, כולם יודעים לתת את האקסטרה. זה מה שהחבר'ה עשו. בשלב הזה צריך קודם כל לנצח את המשחקים, למדנו את זה מהעונה שעברה. ידענו שהמשחק מאוד חשוב לנו ושיחקנו נגד קבוצה שקשה מאוד להתכונן אליה. אני שמח שיצאנו מפה עם ניצחון כי זה הדבר הכי חשוב כרגע. אני מקווה שג'וש דאנקן יהיה בסדר, אנחנו גם ככה מאוד קצרים. גפני היה מפורק, וגם פישר. סחטנו את הלימון עד השנייה האחרונה. זה ניצחון מאוד חשוב עבורנו".

על המשחק הבא: "בשבוע הבא אנחנו נגד ניז'ני בבית, וברור שאפשר לנצח. הראנו לעצמנו שאנחנו יכולים. אני שמח שהערב הזה נגמר כמו שהוא נגמר וזה ייתן לנו ביטחון למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully