וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 90:92 את קראסני וולגוגראד

סיום פרוע בארנה: האלופה ניצלה מהארכה לאחר שג'ג'ואן ג'ונסון החטיא דאנק קל עם הבאזר. אי ג'יי רולנד קלע שלשת מפתח והוביל עם 22 נקודות, ג'וש דאנקן נפצע בראשו ברבע הראשון ולא חזר

one

הפועל ירושלים הצילה לעצמה הערב (רביעי) את העונה האירופית ביורוקאפ כאשר גברה 90:92 על קראסני וולגוגראד הרוסית במסגרת המחזור החמישי של המפעל ושיפרה את מאזנה לשני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. האדומים, ללא ליאור אליהו הפצוע, ללא יותם הלפרין שסבל מכאבים בגב ולא התלבש וללא ג'וש דאנקן לאורך רוב המשחק, לאחר שהוא נפגע בראשו ברבע הראשון ולא חזר למשחק, הצליחו לגרד ניצחון לאחר שהובילו רוב המשחק ונקלעו לרבע רביעי צמוד והפכפך. אי ג'יי רולנד, שהוביל את קלעי ירושלים עם 22 נקודות, קלע 21 שניות לסיום שלשה חשובה ואילו ג'ג'ואן ג'ונסון החטיא עם הבאזר דאנק קל שהיה שולח את המשחק להארכה.

מאט ג'נינג הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ג'נינג פתח בסערה/יוסי ציפקיס

רבע 1:

ג'נינג נכנס למשחק עם שלשה, אך הרוסים הגיבו בריצת 0:7 ועלו ל-5:10. ג'נינג לא התרגש והמשיך לצלוף שלשות בקצב, ארבע בסך הכול ברבע הראשון. בשניות האחרונות של הרבע, ג'וש דאנקן נפל על הפרקט בצורה מפחידה במאבק על הריבאונד, נפגע בראשו ונזקק לטיפול רפואי. הרבע נגמר ב-20:26 לאדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל ירושלים בר טימור, אי ג'יי רולנד. יוסי ציפקיס
רולנד כיכב, טימור מרוצה/יוסי ציפקיס

רבע 2:

גפני קלע שלשה בתחילת הרבע השני והעלה ל-22:31. הקצב האיטי משהו נמשך וירושלים הובילה 28:35, ארבע דקות מפתיחת הרבע. הרוסים סירבו להרים ידיים ובעזרת שלשות הצליחו להישאר די צמודים לירושלים לכל אורך הרבע השני. פולו דאנק נהדר של גפני קבע 38:43, שלוש דקות להפסקה. ירושלים סיפקה כמה דקות טובות לפני המחצית, כולל דאנק עוצמתי של סמית', בעוד סל עם הבאזר מצד ג'ג'ואן ג'ונסון קבע 44:51 אדום אחרי שני רבעים.

דונטה סמית' הפועל ירושלים מול קראסני וולגורוד. יוסי ציפקיס
דונטה סמית' מחפש את הדרך/יוסי ציפקיס

רבע 3:

הרוסים פתחו היטב את המחצית השנייה, בעוד ירושלים גילתה שדאנקן לא יחזור. במהרה, האורחת חזרה לשוויון 51:51. ירושלים שוב התעוררה ואלי-הופ בין רולנד לגפני העלה אותה ל-55:63 וגרם לקראסני להזעיק פסק זמן. הרוסים חזרו לא רע מאותו פסק זמן והורידו עד מינוס ארבע בלבד, לפני שדאנק של פישר בתום התקפה יפה קבע 62:68 בסיום הרבע.

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
על הספסל. אליהו והלפרין/יוסי ציפקיס

רבע 4:

חמש נקודות של האורחים בתחילת הרבע המכריע צימקו ל-72:69. גויין שם חמש נקודות, זאייצב קלע עוד שתיים ופתאום, קראסני ביתרון 74:76, חמש דקות לסיום. הנדנדה נמשכה עם סל קל של סמית', אך עוד שלשה מנגד שקלע די ג'יי קופר. טימור הגיב בשלשה גדולה משלו, אבל זאייצב סחט מסמית' עבירה חמישית. רולנד שם שתיים, גויין צלף עוד שלשה וזה 83:84 לאורחים, שתי דקות לבאזר. ג'נינג איבד, פישר טעה בשמירה וג'ונסון העניש עם שתיים מתחת לסל, מה שהוביל לפסק זמן אדום. גפני קלע שלשה גדולה וקבע שוויון נוסף, 86:86. קראסני החטיאה ורולנד הוביל התקפה שלא הלכה לשום מקום, עד שאיכשהו, 21 שניות לסיום, הוא קלע שלשה משוגעת עם יד על הפנים. קופר קלע שתיים מהקו והוריד למינוס נקודה. רולנד הלך לקו וגם עמד בלחץ, 88:91 וקופר שם עוד שתיים. ג'נינג החטיא אחת מהקו והרוסים יצאו להתקפה אחרונה, שנתקעה. בסופו של דבר, הכדור הגיע לג'ונסון, שיכול היה להטביע בחופשיות אך פספס עם הבאזר והמשחק נגמר. 90:92 לירושלים בסיום.

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים פצוע. יוסי ציפקיס
פציעה מפחידה לדאנקן/יוסי ציפקיס

סטטיסטיקה:

קלעו להפועל ירושלים: אי ג'יי רולנד 22, 7 ריבאונדים, 12 אסיסטים ו-38 נקודות מדד, מאט ג'נינג 20 (4 מ-9 ל-3) ו-6 ריבאונדים, דונטה סמית' 16, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, טוני גפני 13 ו-8 ריבאונדים, דיאור פישר 11, בר טימור 5, ג'וש דאנקן 4, רפי מנקו 1.

בלטו בקראסני: די ג'יי קופר 27, 5 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, ג'ג'ואן קופר 14, ריצ'רד גווין 14, דימיטרי סוקולוב 14.

אוהדי הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
האוהדים מילאו את הארנה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully