וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: מכבי ראשון לציון ניצחה את אקדמיק סופיה 70:84

רבע אחרון מדהים (12:30) של הכתומים סייע להם להמשיך במומנטום, ולעשות צעד גדול אל עבר השלב הבא. רייט (20 נק' ו-10 ריב') ומונרו (18) בלטו. דרוקר: "הראינו אופי ונחישות"

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר מתדרך את שחקניו. Vladi Lazarova, מערכת וואלה! NEWS
קרובים לשלב הבא. דרוקר ושחקניו/מערכת וואלה! NEWS, Vladi Lazarova

אחרי הניצחון הגדול על הפועל ירושלים שהעלה אותה לפסגת טבלת ליגת העל, המשיכה הערב (רביעי) מכבי ראשון לציון במומנטום המוצלח כשגברה על אקדמיק סופיה 70:84 ביורופקאפ, ועשתה צעד גדול אל עבר העפלה לשלב הבא. החבורה של שרון דרוקר ניצבת כעת על מאזן של 1:2, במקום השני של בית ח', ובשבוע הבא תפגוש את קאלב האסטונית, אותה ניצחה לפני כשלושה שבועות.

המחצית הראשונה הלכה די צמודה, כשמארק ליונס, דריל מונרו וכריס רייט בלטו בצד אחד, אך פיליפ וידנוב הוותיק וז'לקו סאקיץ' דאגו שקבוצתם תישאר בתמונה, ותרד לחדרי ההלבשה בפיגור 39:36 בלבד. ברבע השלישי לקחה המארחת פיקוד על המשחק, ובפתיחת הרבע המכריע עלתה ל-54:61. רייט ואבי בן שימול השלימו ריצת 2:11 וקבעו 63:65 לכתומים, מונרו הנהדר הפך את זה ל-68:72, ובן שימול הוסיף שלשה נוספת שסגרה את הסיפור, אחרי רבע אחרון ענק של 12:30 מצד האורחת.

שרון דרוקר אמר בסיום: "ניצחון חשוב במשחק קשה. היה משחק של ריצות, החבר'ה שלנו הראו אופי ונחישות. הידקנו את ההגנה ברבע האחרון מה שהוביל אותנו לסלים קלים ולהעביר את המשחק לטובתנו. מחמאות לשחקנים ולאוהדים שהיו פה כל הדרך עם הקבוצה, נתנו להם הערב את הניצחון הזה".

קפטן הקבוצה ניצן חנוכי הוסיף: "ניצחון חשוב מאוד, במשחק קשה. שמח שהראנו הרבה אופי והצלחנו לעשות ריצה מטורפת בסיום. אני חושב שזה מראה הרבה על החומר האנושי שיש לנו בקבוצה. הניצחון הערב ממקם אותנו במצב טוב בבית וננסה להמשיך לשמור על היתרון בכדי לעלות לשלב הבא. עכשיו אנחנו צריכים להתמקד במשחק הבא מול מכבי תל אביב".

אוהדי מכבי ראשון לציון בבולגריה. : Vladi Lazarova, מערכת וואלה! NEWS
גם הקהל הכתום הפגין נוכחות ביציעים בבולגריה/מערכת וואלה! NEWS, : Vladi Lazarova

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: כריס רייט 20, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות, דריל מונרו 18, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, מארק ליונס 16, ניצן חנוכי 8, אבי בן שימול 6, טוני יאנגר 6, שון דאוסון 5, רומרו אוסבי 5. עידן זלמנסון שותף (5 דקות) ולא קלע.

בלטו באקדמיק: ז'לקו סאקיץ' 16 ו-11 ריבאונדים, פיליפ וידנוב 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully