וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 35: שחקן הפועל תל אביב לשעבר מייקל רייט נמצא מת בניו יורק

נסיבות המוות של הפורוורד/סנטר (2.03 מ') שהיה חלק מהעונה האדומה הנפלאה ב-2003/04 עדיין לא ברורות, בארה"ב מעריכים כי מדובר ברצח. בשנים האחרונות שיחק בעיקר בטורקיה

הכדורסלן האמריקאי מייקל רייט. Roman Kruchinin, GettyImages
שלל תחנות באירופה. מייקל רייט/GettyImages, Roman Kruchinin

שחקן הפועל תל אביב לשעבר מייקל רייט נמצא היום (רביעי) ללא רוח חיים במכוניתו בניו יורק, והוא בן 35. נסיבות המוות עדיין לא ברורות, אולם בארצות הברית טוענים שגופתו נמצאה מתחת מספר שקיות זבל במכונית חונה. רייט ככל הנראה מת ממכה חזקה לראש, ובארצות הברית מעריכים כי מדובר ברצח שמניעיו עדיין לא התבהרו.

הפורוורד/סנטר האמריקאי (2.03 מ') הגיע לאדומים בקיץ 2003 ובילה באוסישקין עונה אחת - עונה שהיתה אחת הגדולות בתולדות המועדון, וכללה הגעה לגמר הפלייאוף וניצחון בלתי נשכח בדרבי התל אביבי. שחקן הפנים חלק את עמדת הסנטר הפותח עם יניב גרין, והעמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

רייט (35) בילה את קריירת המכללות שלו באריזונה, שם שיתף פעולה עם גילברט ארינאס, לוק וולטון וריצ'רד ג'פרסון , וב-2001 נבחר במקום ה-38 של דראפט ה-NBA על ידי ניו יורק, אך לא זכה לשחק בליגה הטובה בעולם. במקום הזאת החל בקריירה אירופית שעברה, בין היתר, בוורוצלב הפולנית, גרנאדה הספרדית, אלבה ברלין הגרמנית, בשיקטאש הטורקית, פו אורטז הצרפתית, טורק טלקום הטורקית, זגורזלץ' הפולנית, טרבזונספור הטורקית, מרסין הטורקית ואשתקד, בחודש פברואר, הצטרף לשולה הצרפתית. במהלך שהותו הארוכה בטורקיה הוציא דרכון טורקי, ושינה את שמו לעלי קרדניז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully