וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטיפול באוהד שזרק אבוקה: מכבי תל אביב ספגה עונש מינימלי

הצהובים הציגו הוכחות לכך שהאוהד, שכלל לא היה מורשה להגיע לדרבי, נעצר על ידי המשטרה ואף הורחק לחמש שנים. הדיין קנס את המועדון ב-5,000 שקלים בלבד. גם מכבי חיפה נקנסה ב-5,000 ש"ח

one

בווידאו: הניצחון של מכבי תל אביב בדרבי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל התכנס היום (רביעי) כהרגלו, אלא שהפעם, אולי הראה שינוי בגישה. מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שהגיעו לדיונים בעניינן, נקנסו ב-5,000 שקלים בלבד, סכום צנוע יחסית, זאת לאחר שהוכיחו לבית הדין כי הם פועלות בצורה תקיפה נגד האוהדים שהתפרעו ביציע במהלך המשחקים שלהן והביאו להעמדתן לדין מלכתחילה.

האלופה פעלה נגד האוהד שהשליך אבוקה במהלך הדרבי התל אביבי לפני כשבוע וחצי. אותו אוהד, שכלל לא היה מורשה להגיע למשחקי חוץ של מכבי תל אביב בשל עבירה קודמת, נתפס על ידי כוח המשטרה, נעצר והורחק על ידי שופט ל-90 יום מהמגרשים ובנוסף, על ידי הקבוצה לחמש שנים מכל פעילויותיה. בהחלטתו כתב הדיין גיורא לנדאו: "בית דין זה קורא מזה זמן רב לאגודות לנקוט בצעדים כנגד האוהדים המשליכים חפצים למגרש והנאשמת נקטה בכל הצעדים הנדרשים, לרבות שלילת מנוי האוהד המשליך ל-5 שנים. הנאשמת לא תוכל להסיר מעצמה אחריות, אך אין ספק כי יש מקום להביא לידי ביטוי את שביעות רצון בית הדין מדרך הטיפול".

אוהדי מכבי תל אביב משליכים אבוקה. ברני ארדוב
רגע השלכת האבוקה בדרבי/ברני ארדוב

מכבי חיפה ספגה קנס של 5,000 שקל בלבד בעקבות השימוש בלייזר של אחד מאוהדיה לעבר השוער בוריס קליימן. הדיין נעם ליובין ציין כי "אין אח ורע בליגת העל למאמציה של הקבוצה לאיתור המתפרעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully