וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "אם בארסה או ריאל יעברו לפרמייליג, הן לא יזכו באליפות"

בלם ברצלונה, ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, בטוח: "אין להן שום סיכוי לזכות באליפות בעונה הראשונה. אם אתה הולך לשחק אצל סטוק למשל יהיה לך ממש קשה להתרגל". ומה יחסיו עם רוני?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: ברצלונה וריאל מגיבות למשחקי המחזור האחרון

הקלאסיקו הראשון של העונה בין ריאל מדריד לברצלונה מתקרב. במחזור האחרון, הקטאלנים העפילו לפסגה על חשבון היריבה השנואה ומי שמתרגש במיוחד לקראת המשחק הגדול של ספרד הוא ג'רארד פיקה, שאמר אחרי הניצחון ביום ראשון האחרון ש"הקלאסיקו עושה אותנו חרמנים".

למי ששכח, בלם נבחרת ספרד, שלאחרונה זוכה לשריקות בוז במשחקי הנבחרת, שיחק בעבר באנגליה, במדי מנצ'סטר יונייטד, לצד ויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו בין היתר. ב"טלגרף" ניצלו את פגרת הנבחרות, במהלכה פיקה וספרד ישחקו מול אנגליה באליקנטה ביום שישי, על מנת לתפוס את הבלם לשיחה, שכרגיל, הפכה במהרה למעניינת מאוד.

ג'רארד פיקה ברצלונה עם ויין רוני מנצ'סטר יונייטד. AP
סימן את נבחרת החלומות הנוכחית שלו. פיקה ורוני/AP

"מסי, סוארס, ניימאר, אינייסטה וגם פוגבה ורונאלדו", ענה פיקה כאשר נשאל על "נבחרת החלומות הנוכחית" שהיה מרכיב, "וגם ויין רוני. הוא אחד השחקנים האנגלים הגדולים אי פעם. הוא צריך לזכות בתואר עם הנבחרת. זה יהיה קשה, אבל אי אפשר לדעת. הנבחרת שלהם בריצה מצוינת כרגע".

על יחסיו עם רוני הוסיף: "לפעמים אנחנו מדברים בטלפון או בהודעות. הוא בחור נהדר. כשהייתי ביונייטד שנינו היינו מאוד צעירים והוא עזר לי המון, עירב אותי בקבוצה וסייע לי ללמוד אנגלית. הוא היה ג'וקר בחדר ההלבשה, יש לי זכרונות נהדרים ממנו".

פיקה כאמור, זכה לטעום מהפרמיירליג בצעירותו ולמרות שהקבוצות האנגליות מתקשות באירופה בכלל ומול בארסה וריאל בפרט בשנים האחרונות, הבלם משוכנע: "אם ברצלונה או ריאל ילכו לשחק בפרמיירליג, אין להן שום סיכוי לזכות באליפות בעונה הראשונה. אם אתה הולך לשחק אצל סטוק למשל, או אחת הקבוצות מהסוג הזה, יהיה לך ממש קשה להתרגל. גם אם יונייטד או צ'לסי יעברו לליגה הספרדית לא יהיה להן צ'אנס בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully