וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: עודד קטש מונה למאמן הקבוצה

11.11.2015 / 16:35

המאמן שפוטר מהפועל תל אביב שב לקדנציה שנייה בעיר הדרומית במקומו של אריק שיבק, שהתפטר מתפקידו. בקבוצה הכחישו את הטענות לפיהן שכר השחקנים ירד לעומת העונה שעברה

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הפועל אילת

הפועל אילת מינתה הערב (רביעי) את עודד קטש לתפקיד המאמן. בקבוצה מהדרום, בה קטש אימן בין 2012 ל-2014, הגישו לו הצעה כספית ולאחר כמה שעות של מגעים, הצדדים הגיעו להסכם.

אתמול הודיע המאמן אריק שיבק על עזיבת אילת, לאחר התבוסה 84:61 להפועל תל אביב ובשל התוצאות הלא טובות וההחלטה של ההנהלה שלא לחזק את הסגל או לבצע שינויים. קטש טרם סגר את ענייניו מול הפועל תל אביב לגבי השכר המגיע לו לאחר שפוטר מהמועדון.

באילת הכחישו טענות לפיהן שכר השחקנים ירד בהשוואה לעונה שעברה, במקביל לעליית שכרם של שחקנים שנשארו עונה נוספת. "שכר השחקנים עלה בכ-25 אחוזים", מסר יושב ראש הקבוצה מוטי אמסלם. במועדון עדיין בטוחים שניתן להוציא הרבה יותר מהסגל הנוכחי ולא יבצעו שינויים גם לאחר מינוי מאמן.

הקבוצה פתחה את העונה בצורה גרועה והיא אחרונה בטבלה במאזן 4:1. אילת, שהגרלת המשחקים זימנה לה רק ארבעה משחקי בית בסיבוב הראשון, תתארח מחר למשחק חשוב מאוד אצל העולה החדשה מכבי קרית גת, כאשר קטש כבר צפוי לעמוד על הקווים. בשלישי היא תארח את בני הרצליה ולאחר צמד המשחקים הנוכחי תצא לשלושה משחקים קשים מאוד נגד מכבי תל אביב, הפועל חולון והפועל ירושלים.

עדכון ראשון: 13:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully