וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של גראסהופרס: "מניח שנמכור את דאבור כבר בינואר"

10 שערים ו-11 בישולים עשו את שלהם, וגם מנואל הובר יודע שקבוצתו לא תוכל להחזיק בחלוץ עוד זמן רב: "ברור שאנחנו רוצים שיישאר, אבל זה לא ריאלי. גראסהופרס מתבססת על מכירות של שחקנים"

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
לוהט. דאבור/GettyImages

למונס דאבור יש עונה מדהימה בשוויץ. חלוץ גראסהופרס נמצא בכושר אדיר, ואחרי 15 מחזורי ליגה באמתחתו עשרה שערים (ראשון בליגה) ו-11 בישולים (ראשון בליגה). בעקבות היכולת הגבוהה שהציג מפתיחת העונה, זכה דאבור להתעניינות מצד קבוצות רבות באירופה, וביניהן בורוסיה מנשנגדלבאך, המבורג, ורדר ברמן, פאלרמו ובורדו. כעת, גם המנהל הספורטיבי של החרגולים, מנואל הובר, יודע כי לא יוכל להחזיק בחלוץ עוד זמן רב.

"אני מניח שדאבור יעבור כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר", אמר הובר בשוויץ. "נכון, המאמן שלנו טען שהוא לא מוכן שאף אחד יעזוב בינואר, אלא רק בסיום העונה, וזה בסדר שזה מה שהוא אמר. הוא המאמן. זה ברור שאנחנו רוצים לשמור את מונס במועדון, אבל זה לא ריאלי. גראסהופרס מתבססת על מכירות שחקנים, ולכן לא נוכל שלא למכור את דאבור".

שמו של החלוץ הפך לוהט בשבועות האחרונים, לאחר שכבש שני שערים מרהיבים. הראשון היה לרשת של סיון, כשעבר שני שחקנים ברחבה בצורה מדהימה על שטח קטן והשני היה מול פ.צ באזל, במצב של 2:2, כשהטעה שלושה שחקנים ובעט לקורה ופנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully