וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי ורדי חושב קדימה: "הקדמתי את חתונתי, היא נפלה על יורו 2016"

רמז לרוי הודג'סון? חלוץ לסטר, שכבש בתשעה משחקי פרמיירליג רצופים, מתכנן להיות עסוק בקיץ הקרוב: "אשתי לעתיד התעקשה שנזיז. עכשיו החתונה תהיה באמצע השבוע, אבל זה המצב"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סיפור בדקה על ג'יימי ורדי

אשתו לעתיד של ג'יימי ורדי, בקי, היא כנראה האישה התומכת בעלום. חלוץ לסטר, שכבש בתשעת המחזורים האחרונים באנגליה ומתקרב לשיא חדש, החליט ביחד עם זוכתו להקדים את חתונתם, לאור הסיכוי שיקבל זימון לנבחרת אנגליה לקראת יורו 2016.

חתונתו של ורדי, שהייתה מתוכננת ליוני הקרוב, תיערך במאי, מאחר ובכושרו הנוכחי של ורדי, יהיה קשה לא לזמן אותו לטורניר הגדול בקיץ. ורדי סיפר: "היינו אמורים להתחתן בדיוק בשבוע הראשון של היורו. חברתי, בקי, אמרה לי שכדאי שנזיז את החתונה, אבל אמרתי לה שלא צריך. לאחר שזומנתי בפעם הראשונה, כבר החלטנו להזיז"

"התאריך החדש הוא 25 במאי, זה באמצע שבוע ולא אידיאלי לאורחים כמו התאריך המקורי, אבל זה מה שיש".

לאונרדו אוז'ואה עם ג'יימי ורדי, לסטר. GettyImages
יחגוג במועד אחר. ורדי עם אוז'ואה/GettyImages

את היורו הקודם אגב, ראה ורדי בבית מלון באי היווני זאנטה, שם נפש אחרי שעבר מפליטווד הקטנה ללסטר תמורת מיליון פאונד בלבד: "אני זוכר שראינו שם את רוב המשחקים. כולם נפשו ורק אני קמתי בבוקר כדי לרוץ בחום. עבדתי קשה מאוד, אני אמשיך בגישה הזו ובתקווה אשתפר בעתיד".

ורדי זכה בשחקן חודש אוקטובר של הפרמיירליג והוא רחוק רק כיבוש במשחק הבא כדי להשוות את שיאו של רוד ואן ניסטלרוי, שכבש בעשרה משחקי ליגה רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully