וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי בוייר פוטר מבלקבורן, דיווח: סלבישה יוקאנוביץ' מועמד להחליפו

האם מאמנה של מכבי תל אביב יחזור לאנגליה? על פי דיווח ב"סאן" הלונדוני, יוקאנוביץ' הוא אחד משני שמות בולטים שמוזכרים כמועמדים לתפקיד יחד עם פול למברט, מאמנה של אסטון וילה לשעבר

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
יחזור לאנגליה? יוקאנוביץ'/קובי אליהו

האם סלבישה יוקאנוביץ' יחזור בקרוב לאמן בצ'מפיונשיפ? על פי דיווחים שמתפרסמים היום (שלישי) ב"סאן" הלונדוני, מאמנה של מכבי תל אביב הוא אחד משני מועמדים בולטים להתמנות כמאמנה של בלקבורן במקומו של גארי בוייר שפוטר מתפקידו בעקבות פתיחת העונה הכושלת של הקבוצה.

יחד עם יוקאנוביץ' מוזכר גם שמו של פול למברט, המאמן האנגלי שעל פי הדיווח יש יותר סיכוי שיקבל את ההצעה לתפקיד בשל זמינותו. יש לציין כי בלקבורן רוצה למנות מאמן חדש כמה שיותר מהר כדי שיוכל לעמוד על הקווים כבר בשבת במשחק הדרבי במחזור הקרוב מול פרסטון. למברט, מאמנה של אסטון וילה לשעבר שהעלה את נוריץ' לפרמיירליג, הוא מועמד חזק יותר מיוקאנוביץ', זאת בשל העובדה שהוא לא מאמן קבוצה וזמין לתפקיד באופן מיידי. אולם, גם יוקאנוביץ' הוא מאמן מוערך באנגליה אחרי שהוליך את ווטפורד לפרמיירליג לא מכבר ובבלקבורן מחפשים מאמן שיעזור להם לסגור את הפער של 11 נקודות שנוצר בינם לבין המקום השישי שמוליך לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully