וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: אקדמיק סופיה מארחת את ראשון לציון

10.11.2015 / 17:50

הכתומים ינסו לשפר את מצבם בשלב הבתים של המפעל האירופי כשיתארחו אצל אלופת בולגריה (18:30, ספורט 5). חנוכי: "נצטרך להמשיך לשחק בצורה קבוצתית". כמה עשרות אוהדים ידחפו את הכתומים

מכבי ראשון לציון תמשיך מחר (רביעי) במסע האירופי שלה כשתפגוש במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים ביורופקאפ את אקדמיק סופיה הבולגרית (18:30, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים מגיעים למשחק עם מאזן של ניצחון והפסד, בדיוק כמו הבולגרים, בידיעה שניצחון חוץ יקרב אותם מאוד אל אחד משני המקומות הראשונים בבית שמקנים עלייה לשלב הבתים השני. הקבוצה מגיעה במומנטום טוב לאחר הניצחון ביום שבת על הפועל ירושלים שהעלה אותם אל המקום הראשון בטבלה. כמה עשרות אוהדי ראשון לציון הגיעו לבירת בולגריה על מנת לתמוך בקבוצה במשחק, וינסו ליצור אווירה ביתית.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מבחן קשה בבולגריה. שרון דרוקר עם שון דאוסון/ברני ארדוב

ראשון לציון פתחה את משחקיה ביורופקאפ עם ניצחון חוץ איכותי על בי סי קאלב קארמו באסטוניה, אך בשבוע שעבר הפסידה בבית לאנייסי קרסניורסק. "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד קבוצה ביתית מאוד", אמר קפטן הקבוצה, ניצן חנוכי, "רוצים לחזור משם עם ניצחון כדי לעשות עוד צעד קטן בדרך להבטחת העלייה לשלב הבא. כדי שזה יקרה נצטרך להמשיך ולשחק בצורה אגרסיבית וקבוצתית".

אקדמיק סופיה היא הקבוצה ששולטת בכדורסל הבולגרי בשנים האחרונות, עם 12 מתוך 13 האליפויות האחרונות. הסגל של הבולגרים מושתת בעיקר על שחקני הנבחרת המקומית כששני הכוכבים הבולטים הם פיליפ וידנוב שקלע את סל הניצחון על קאלב קארמו בשבוע שעבר, ופאבלין איבנוב. בסגל שלושה שחקנים זרים מובילים - הגארדים צ'אד טימברלייק, ששיחק בעבר באליצור יבנה מהליגה הלאומית וברניסלב רטקוביצה ששיחק בעונה שעברה בליגה הגרמנית והפורוורד הקרואטי זליקו סאקיץ' ששיחק בעונה שעברה בליגה הספרדית הראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהדי ראשון לציון בבולגריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully