וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקח סיכון: סרחיו ראמוס ישחק בקלאסיקו ולאחר מכן ינותח בכתפו

קפטן ריאל מדריד שנפצע שוב בכתפו בהפסד לסביליה, ישחק עם זריקה מול ברצלונה במחזור הקרוב ולאחר מכן יעבור ניתוח שישביתו לתקופה ארוכה. וגם: משבר ראשון בין רפא בניטס לשחקניו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

פתיחת עונה כמעט מושלמת מבחינתה של ריאל מדריד נקטעה במחזור החולף עם הפסד 3:2 בסביליה, הפסד שהגיע בתזמון לא טוב מבחינת הבלאנקוס, דווקא לפני הקלאסיקו הגדול מול ברצלונה במחזור הבא בעוד כשבוע וחצי. ריאל איבדה בעקבות ההפסד הזה את מקומה בפסגה לברצלונה, אבל חמור מכך איבדה גם את סרחיו ראמוס שנפצע בכתפו אחרי השער הוירטואוזי שלו והוחלף על ידי רפאל וראן.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד כובש במספרת מול סביליה. רויטרס
ישחק עם כתף פצועה. סרחיו ראמוס/רויטרס

על פי התקשורת בספרד, ראמוס חייב לעבור ניתוח בכתפו בעקבות הפציעה שנבעה בעקבות נפילה לא טובה אחרי השער שלו, אך בשל העובדה שלריאל מצפה מפגש מול ברצלונה הקפטן ידחה את הניתוח לאחרי המשחק. יש לציין שראמוס כבר נפצע באותה כתף במהלך משחק ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק ב-15 בספטמבר והחמיץ בעטיה שישה משחקים. רפא בניטס טען שראמוס מתגבר על הפציעה והכאבים בעזרת זריקות, אך הפציעה המחודשת נגד סביליה תיאלץ אותו לעבור ניתוח שישביתו שוב לתקופה של מספר שבועות.

ובינתיים, ב"אל קונפידנסיאל" מדווחים שההפסד וההתפרקות במחצית השנייה מול סביליה גרמו למשבר ראשון בין רפא בניטס לשחקנים שלו. על פי הדיווח בניטס ביקר בצורה קשה מספר שחקנים על ההופעה שלהם במחצית השנייה ושחקנים שישבו על הספסל לא נשארו אדירים לביקורת החריפה ולא היססו לספר לחבריהם על הביקורת שהפנה נגדם המאמן שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully