וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האצטדיון בחיפה נוצץ, למארחות הוא פחות מאיר פנים

מכבי חיפה צברה ארבע נקודות בלבד עד כה בבית. הפועל חיפה כבר הפסידה ארבע פעמים בביתה, וכנראה שלאצטדיון הכי יפה בארץ יש חלק בכך: למרות הריגוש שהוא מייצר, הוא לא מבצר מושלם

ברני ארדוב

שתי החיפאיות של ליגת העל לא בדיוק מצליחות העונה. ההסבר לכך הוא פשוט – שתי קבוצות רעות, עם לא מעט בעיות ניהול. אבל גם לקריית הספורט בחיפה, האצטדיון הכי יפה בארץ, יש חלק קטן בכך. כי למרות כל הריגוש שהוא מעורר, הוא לא בדיוק מבצר מושלם. הוא אולם ההופעות הכי מרהיב שיש, כזה שמדגיש קבוצות נוצצות, אבל אצטדיון שמביא נקודות - אין כאן. מכבי חיפה לקחה עד עכשיו 4 נקודות בבית, כולל שלושה הפסדים, ניצחון על עכו ותיקו מול סכנין. להפועל חיפה יש ארבעה הפסדים וניצחון – משמע, רק שלוש נקודות. ככה זה, ככל שהאצטדיון יותר נוצץ, ככה צריך קבוצה יותר נוצצת כדי לעמוד בציפיות שהוא יוצר בכל משחק ומשחק.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully