וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה לחברו הסוחט: "ולבואנה לא לוקח אותנו ברצינות"

בתחנת הרדיו הצרפתית Europe1 טוענים שבידיהם הקלטה שמוכיחה שלחלוץ היה חלק פעיל בסחיטת חברו לנבחרת צרפת במסגרת פרשת "קלטת הסקס": "אמרתי למתיו שאני מזהיר אותו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה מתכוננות לקלאסיקו

לתחנת הרדיו EUROPE1 הגיעה הקלטה של שיחת טלפון בין בנזמה לחבר הילדות שלו - החשוד העיקרי בסחיטת שחקן ליון. על פי הדיווח באתר האינטרנט של התחנה, בקלטת שלהם בנזמה נשמע כשהוא אומר לחבר הילדות שלו - החשוד המרכזי בסחיטה: "אני לא חושב שמתיו לוקח אותנו ברצינות, הוא חושב שזו בדיחה".

בקלטת בנזמה כביכול מספר לחברו: "אמרתי לו שאני יכול לפתור לו את המצב הזה. נתתי לו את המילה שלי שאין עוד עותק ואמרתי לו שאם הוא רוצה שהקלטת תושמד, אתה (החבר) תבוא לליון ותפגשו פנים אל פנים. מתיו שאל אותי אם בהקלטה רואים את הקעקועים שלו ואמרתי לו שצפיתי בה לפני שבוע ורואים הכול. הוא קצת נלחץ ואמרתי לו: 'אם אתה רוצה, אל תשלם להם ותמשיך בחייך. אבל אני הזהרתי אותך'".

ב-EORUPE1 טענו שבנזמה המשיך ואמר באותה שיחת טלפון: "אמרתי למתיו שזה כל מה שאני יכול לעשות ושמכאן אתה (החבר) לוקח פיקוד על הסיפור. שאתה מכיר את האדם שמחזיק בקלטת, ולי אין מושג מיהו. אמרתי לו שאם הוא רוצה, אני אעזור לו. אתן לו את מספרי הטלפון של מי שמחזיקים בקלטת והוא יוכל לפגוש אותם ולפתור את העניין".

בסביבת בנזמה לא אהבו את ההדלפה כביכול של אותה שיחת טלפון שהייתה ברשות המשטרה, ועורך דינו של החלוץ, סילבן קורמייה, אמר זמן לא רב לאחר מכן שהוא יגיש תלונה ואולי גם תביעה בגין חשיפה של חומרי חקירה סודיים.

עורך דינו של קארים בנזמה, סילבן קורמייה. רויטרס
יגיש תלונה ואולי גם תביעה. עורך דינו של בנזמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully