וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק עוזב את הפועל אילת: "מאחל הצלחה גדולה לקבוצה"

10.11.2015 / 15:17

המאמן הוותיק, שהוליך את הקבוצה לגמר הפלייאוף אשתקד, הודיע על סיום דרכו בעקבות פתיחת העונה המאכזבת: "ההנהלה סירבה לבקשתי לבצע שינויים בסגל והחלטנו להיפרד". המועמדים להחליפו: עודד קטש ורועי חגאי

one

אריק שיבק עזב היום (שלישי) את הפועל אילת. המאמן בן ה-59, שראה את קבוצתו מנצחת במשחק אחד בלבד מחמשת המחזורים הראשונים העונה, כתב בהודעה שמסר לתקשורת: "לאחר ההפסד אמש ופתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה ולאחר שנעניתי בשלילה ע"י הנהלת הקבוצה לבצע שינויים בסגל, החלטתי, בשיתוף עם יושב ראש הקבוצה, להיפרד מהפועל פתאל אילת היקרה לי מאוד. מאחל הצלחה גדולה לקבוצה בהמשך דרכה".

בין המועמדים להחליפו נמצאים עודד קטש, שפוטר בשבוע שעבר מהפועל תל אביב, ורועי חגאי, שאימן בעונה החולפת את עירוני נהריה. מועמדים נוספים שהוזכרו הם אפי בירנבוים וליאור ליובין. שם נוסף שעלה הוא זה של ארז אדשלטיין, אך באילת סקפטיים לגבי האפשרות שייקח על עצמו את התפקיד. גורמים באילת בדקו את אפשרות הגעתו של גיא גודס, שלא מעוניין במשרה. אם לא ימונה אף מאמן מחליף עד יום רביעי, מי שיעמוד על הקווים מול קרית גת ביום חמישי יהיה עוזר המאמן ערן יצחק.

אריק שיבק מאמן הפועל אילת. ברני ארדוב
סוף הדרך. אריק שיבק/ברני ארדוב

שיבק מונה למאמן אילת בפברואר האחרון במקום דן שמיר. אחרי פתיחה סולידית, הוא הוליך את הקבוצה מהדרום לניצחון בלתי נשכח על מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף - 2:3 אחרי פיגור 2:0 - אבל הפסיד איתה בצמד משחקי הגמר להפועל ירושלים שחגגה זכייה באליפות. בשנים שקדמו לעבודה שלו באילת, הוא שימש כמאמן נבחרת ישראל וגם שימש כמנהל האגף המקצועי באיגוד הכדורסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully