וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטות המדינה מערערת על ביטול עונשם של אוהדי בית"ר ירושלים

בית המשפט המחוזי בבירה ביטל את הרחקתם של תשעה אוהדים בעקבות האירועים בשרלרואה, אבל הפרקליטות מבקשת רשות לערער: "אין בהגדרה של 'אירוע ספורט' התייחסות למקום טריטוריאלי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה

פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) בקשה לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים לבטל את הרחקתם מהמגרשים של תשעה אוהדים של בית"ר ירושלים, שהואשמו בהתפרעות במשחק של הקבוצה נגד שרלרואה בבלגיה.

לפני כשלושה שבועות בית המשפט המחוזי בירושלים ביטל את ההאשמות נגד אוהדי בית"ר ירושלים שהואשמו בהתפרעות בבלגיה, ביטל את הרחקתם וקבע כי הם רשאים לחזור אל המגרשים. כזכור, עם חזרתה של בית"ר מבלגיה לישראל נעצרו ונחקרו עשרות אוהדים. חלק מהם הודו כי השליכו אבוקות במשחק בבלגיה אך לא הודו בעבירות אחרות. לפיכך השופטת שירלי רנר קבעה כי בהיעדר הוכחות אין סיבה מוצדקת להרחקתם מהמגרשים.

בפרקליטות המדינה נחושים להחזיר את עונשיהם של התשעה ובבקשה שלה נטען בין היתר כי "לשון ההגדרה של 'אירוע ספורט' בחוק אינה מניחה כל אפשרות לפרשנות מגבילה במישור הטריטוריאלי. הלכה למעשה, מתמקדת ההגדרה באופיו של האירוע ובהיקפו בלבד, אך אין בה כל התייחסות רלוונטית מגבילה למיקומו הטריטוריאלי של אירוע הספורט (במקרה הזה בלגיה)".

עוד נכתב בבקשה של הפרליקטות ש"התנהגות האוהדים מהווה הפרה ברורה הן של כללי הבטיחות והסדר הציבורי הקבועים בתקנון UEFA והן של כללי הביטחון והסדר של אצטדיון הספורט בשרלרואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully