וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "לא חושב על פרישה מהנבחרת, מקווה שדונגה עוד יקרא לי"

ביום חמישי בלילה (02:00, ספורט1) תפגשנה ארגנטינה וברזיל למשחק על הרבה יוקרה. אנחל די מריה: "חייבים את הנקודות", דויד לואיז: "החזרה של ניימאר קריטית, יהיה משחק קשה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה כבר מתכוננות לקלאסיקו

כשהמשחק ביניהן קרב ובא, ארגנטינה וברזיל תנסנה להראות שאף חיסרון לא ישפיע ושהנקודות יושגו למרות כל רעשי הרקע מסביב. האלביסלסטה מגיעים כמובן ללא סרחיו אגוארו וליאונל מסי שעדיין מנסה להכשיר את עצמו לקלאסיקו הקרוב, כשגם קרלוס טבס, האלוף הטרי עם בוקה ג'וניורס, בספק בגלל פציעה. הסלסאו מנגד, יקבלו את ניימאר בחזרה מהשעייה, אך ינסו לעצור את ההתקפה הארגנטינאית שוב ללא הקפטן לשעבר, טיאגו סילבה.

טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער. רויטרס
לא חושב על פרישה מהנבחרת. טיאגו סילבה/רויטרס

בראיון ל-globo.com במדינתו, ניסה סילבה להישאר אופטימי לגבי העתיד: "הפגרה הזאת טובה למנוחה, אבל ברור שכואב לי לא להיות עם הנבחרת. יש המון משחקים ואני בטוח שדונגה עוד ישתמש בי". הבלם, שלא קיבל זימון מאז שדונגה מונה למאמן, שולל על הסף את אפשרות הפרישה מהמדים הלאומיים: "יש לי חלום להגיע שוב למונדיאל, אני מוכן לעזור מתי שיקראו לי".

דויד לואיז, חברו של סילבה להגנה הברזילאית, התייחס יותר לכושר הנהדר בו נמצא ניימאר ולחזרתו: "עצם הנוכחות שלו כאן היא קריטית, הוא שחקן שמכריע משחקים. הוא משרה ביטחון על כולנו". על היריבה המרה אמר: "זה משחק חשוב להמשך, יהיה קשה. יש להם שחקנים טובים שיכולים לכסות על הפציעה של מסי".

ובצד הארגנטינאי אכן מקווים שמי שנמצא ישכיח את פציעתו של הפרעוש. המשחק, שהתקיים באצטדיון המונומנטל, חשוב במיוחד לנבחרת של טאטה מרטינו, אחרי שלא ניצחה ולא כבשה בשני המשחקים הראשונים. אנחל די מריה, שמגיע בכושר נהדר גם כן, מאמין שהפעם ההתקפה תעשה את שלה: "אני שמח שגונזאלו היגוואין חוזר ומקווה שהוא יביא משהו מהיכולת שלו גם לנבחרת, שערים זה מה שחסר לנו. הפציעות משמעותיות, אבל ננסה לעשות הכל כדי להשיג את הנקודות. אנחנו חייבים אותן".

שחקן ארגנטינה ליאונל מסי חוגג עם אנחל די מריה מול איראן. רויטרס
מאמין שההתקפה תעשה את העבודה. אנחל די מריה./רויטרס

שתי הנבחרות מגיעות במלוא הפוקוס כאמור, כאשר ארגנטינה תנסה לא להרע את מצבה בטבלה, אחרי שכבר הפסידה בבית לאקוודור וסיימה בתיקו בחוץ עם פראגוואי. ברזיל, שאמנם פתחה עם הפסד, ניצחה במחזור הקודם את ונצואלה ותנסה להמשיך בקו העלייה. וויליאן, מבקיע הצמד במשחק ההוא, נמצא בכושר טוב למרות מצבה של קבוצתו צ'לסי ויקווה להמשיך אותו גם למשחק ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully