וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "טבעי עבורי להיות הטוב בעולם, אולי אחזור לשחק תחת מוריניו"

הפורטוגלי השיק את סרטו החדש באירוע חגיגי בלונדון, אליו הגיע אלכס פרגוסון והדהים: "יש לי עוד שנתיים בחוזה, לא יודע מה יקרה אח"כ". על הסרט: "הרגשתי נוח עם אנשי ההפקה, הייתה חוויה חיובית"

AP

הסרט החדש של כריסטיאנו רונאלדו יצא אמש (שני) לאקרנים בהשקה גרנדיוזית וחגיגית בלונדון, שכללה גם כמה ציטוטים מעניינים מהפורטוגלי. להשקה הגיע גם אחד האנשים הכי אהובים על רונאלדו, אלכס פרגוסון, מה שכמובן העלה ספקולציות על חזרה אפשרית למנצ'סטר יונייטד.

לאחר אין ספור טיזרים, בסרט עצמו מוצגים כמה סרטונים נדירים של רונאלדו מילדותו שבמדיירה וכן צילומים בלעדיים שלו מביתו ועם בנו ואמו. רונאלדו התייחס להשקה על השטיח האדום ואמר: "אני קצת עצוב מההפסד לסביליה, אך זה יום חשוב מאוד עבורי. אני שמח ורוצה להנות ממנו".

רונאלדו נשאל על השטיח האדום לגבי כמה נושאים והחליט לספק כמה פנינים: "מעולם לא חשבתי שאהיה השחקן הכי טוב בעולם, אך זה בא לי בטבעיות. ז'וזה מוריניו? אין סיבה שלא אחזור לעבוד איתו בעתיד. יש לי עוד שנתיים בחוזה, אני לא יודע מה יקרה אחר כך".

על העשייה של הסרט אמר רונאלדו: "זה היה כיף, הרגשתי נוח עם אנשי ההפקה והצילום. הייתה כימיה טובה. אני לא שחקן, אך הרגשתי טוב מאוד. לא הופתעתי לראות את הסרט ולמרות שהיו שם סיטואציות מוזרות עם המשפחה שלי והחברים שלי, אך זו הייתה חוויה חיובית".

כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון. AP
יחזור למנצ'סטר? רונאלדו עם פרגוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully