וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "חלמתי על שער, אבל לא על שער כזה"

חלוץ הפועל באר שבע התרגש מאוד לאחר השער האדיר שכבש בניצחון על הפועל חיפה: "הכדור היה באוויר ואמרתי לעצמי שהאופציה הראשונה זו מספרת". בכר: "מדובר בשער העונה, אין ספק". בנין: "שער ששווה נקודות"

one

הפועל באר שבע המשיכה גם הערב (שני) בדהירה המטורפת שלה. האדומים מבירת הנגב רשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות - 0:1 על הפועל חיפה וחזרו למקום הראשון בטבלת ליגת העל.

שלומי ארבייטמן אמר: "אני שמח מאוד קודם כל שניצחנו. הגול? הכדור היה באוויר ואמרתי לעצמי שהאופציה הראשונה זו מספרת. הייתה לי התפרצות שאני לא יכול לתאר. חיכיתי לזה המון זמן, היה לי מאוד חשוב לכבוש שער ראשון העונה. הרבה אנשים דירבנו אותי, הקהל דחף אותי. חלמתי על שער, אבל לא על שער כזה. הקהל תומך בי ברגעים הפחות טובים, הגול בשבילו".

"אני מתנצל שאנחנו לא נותנים הצגה בכל משחק", ציין ברק בכר. "המשחק הזה היה קצת פחות טוב מבחינתנו, אבל מולנו עמדה קבוצה שסגרה טוב. היא הייתה מסוכנת אפילו בעשרה שחקנים. אבל גם משחקים כאלו צריכים לדעת לנצח, זה מתוק ומראה על אופי. לא נכנסנו ללחץ למרות התוצאה המאופסת עד לדקה ה-80. ינואר? כל קבוצה עושה שינוי או שניים. נחשוב בדיוק מה אנחנו צריכים, אבל זה עוד מוקדם".

בכר התייחס לשער היפהפה של שלומי ארבייטמן: "זה שער העונה, אין ספק. מגיע לו. הוא מתאמן ועובד קשה. הוא היה שחקן הרכב והעונה הוא פחות משחק, זה לא קל".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב. בנין/ברני ארדוב

"הפועל באר שבע נמצאת בכושר מצוין, ידענו את זה", אמר טל בנין. "השער של שלומי ארבייטמן זה שער שלא רואים כל יום. זה שער ששווה נקודות עבור הפועל באר שבע, אך כזה שמצער אותנו. חשבו שנבו ונתבזה, אבל הוכחנו את ההיפך הגמור. אני מאמין שנעשה תוצאות טובות יותר בהמשך. במחזור הבא נפגוש את מכבי תל אביב, ונבוא כדי לקחת נקודות. הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לעשות הגנה ולהיות אגרסייבים; יש לנו גם איכויות בחלק הקדמי. יצאנו באיטיות להתקפות, אבל זה חלק מתהליך. אנחנו לומדים בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully