וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החשדות: נשיא התאחדות הכדורגל הגרמנית התפטר

וולפגנג נירסבאך, ששימש כבכיר בוועד המארגן של מונדיאל 2006 בגרמניה, הודיע על עזיבתו בתום ישיבה מיוחדת ובשל חשדות להעלמות מיסים לפני תשע שנים: "המצפון שלי נקי, אבל אקח אחריות פוליטית"

זעזוע בכדורגל הגרמני: נשיא התאחדות הכדורגל הגרמנית וולפגנג נירסבאך הודיע היום (שני) על התפטרותו, כך הוא הודיע לאחרונה. השמועות מדברות על כך שנירסבאך עזב בעקבות המעורבות שלו במה שהתרחש סביב אירוח גביע העולם ב-2006. יש לציין כי נירסבאך נכנס לתפקידו כיו"ר ההתאחדות הגרמנית רק במרץ 2012 והחליף את תיאו צוונציגר בתפקיד. עם זאת, נירסבאך היה בכיר בוועדה המארגנת של גביע העולם ב-2006 והוא עסקן ותיק בהתאחדות, כשלפני כן שימש כעיתונאי מאז 1973.

וולפגנג נירסבאך נשיא התאחדות הגרמנית (אמצע). GettyImages
עזב את תפקידו. נירסבאך מודיע על התפרותו/GettyImages

"הבנתי שהגיע הזמן לקחת אחריות פוליטית", אמר נירסבאך, "הייתי שם מאז היום הראשון ההצעה לארח את מונדיאל 2006 ועד הגשת המסמכים וסיפור האגדות של הטורניר. תמיד ביצעתי את תפקידי עם תשוקה ותמיד שמרתי על ניקיון וניסיתי לבצע את תפקידי על הצד הטוב ביותר. בנוסף לכך ולעבודת השיווק, אקרדיטציות לתקשורת וארגון, אני יכול לומר שהמצפון שלי נקי. הדבר המדכא ומעציב מבחינתי הוא שבאים אלי בטענות לגבי משהו שהתרחש לפני תשע בשנים בזמן בו לא הייתי בתפקיד", המשיך ואמר נירסבאך, "אני חוזר ואומר שלא היה לי שום קשר או מידע על העברות כספים. במשך 27 שנים, ההתאחדות הגרמנית הייתה יותר מסתם מקום עבודה ומקצוע בשבילי".

רכבו של וולפגנג נירסבאך, נשיא התאחדות הכדורגל הגרמנית. GettyImages
רכבו של נירסבאך בחנייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully