וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי יבנה הביסה את הפועל פתח תקוה 0:4

מוליכת הלאומית התפרקה במשחק הביתי ואיבדה את המקום הראשון לבני לוד. גרץ, באביץ' ואנטונוב (צמד) כבשו, שקלים ופסו הורחקו. בוז צורם של אוהדי הפועל פתח תקוה בסיום. 1:3 להפועל אשקלון על הפועל קטמון, 0:0 בין מכבי קרית גת להפועל רמת גן

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. מגד גוזני
איבד את הפסיגה. קורצקי/מגד גוזני

המחזור העשירי בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ה-0:4 הענק של מכבי יבנה על הפועל פתח תקוה בחוץ. מכבי קרית גת והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0 במגרש המוצף באשקלון, כשהפועל אשקלון ניצחה בחוץ את הפועל קטמון 1:3.

seperator

הפועל פתח תקוה - מכבי יבנה 4:0

הפסד שני להפועל פתח תקוה בשלושת המשחקים האחרונים. הפעם המלאבסים הובכו במושבה, כשספגו 4:0 ממכבי יבנה, שעלתה עד למקום השישי. בעקבות זאת, איבדו המלאבסים את המקום הראשון לבני לוד.

דניאל גרץ העלה את האורחת ליתרון בדקה החמישית, מירוסלב אנטונוב הכפיל לאחר שניצל מלכודת נבדל כושלת בדקה ה-57, כשעקף את השוער ובעט לרשת חשופה. המלאבסים התפרקו לאחר מכן ונותרו בתשעה שחקנים, אחרי שעמירן שקלים ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-71 כשפגע בצורה גסה באבחוצירה, ובחלוף 12 דקות גם אורי פסו הורחק כשראה כרטיס צהוב שני.

החגיגה היבנאית נמשכה בדקה ה-87 כשגם דיאן באביץ' הצטרף לחגיגה, לפני שאנטונוב השלים צמד בצ'יפ אלגנטי שקבע 0:4 גדול לאורחת.

עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הורחק. שקלים/קובי אליהו

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 3:1

הפועל קטמון הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים. הפועל אשקלון אחרי שני הפסדים רצופים. זה נגמר בניצחון של האורחת, שחלפה על פני יריבתה בטבלה ועלתה מהמקום ה-12 למקום השמיני.

אבירם ברוכיאן העלה את קטמון ליתרון עם בעיטה חופשית בדקה ה-35, אך מירל מחפוד השווה בדקה ה-47. בדקה ה-62 אשקלון יצאה למתפרצת שבסיומה שי רביבו הפך את התוצאה. בדקה ה-94 זכתה האורחת לפנדל, אותו תרגם רביבו שהשלים צמד.

מכבי קרית גת - הפועל רמת גן 0:0

עד לשעות הצהריים לא היה ברור אם המשחק בין השתיים שנקבע לאצטדיון באשקלון ייערך כסדרו. אלא שלאחר הערכת מצב הוחלט שכן, והשתיים נפגשו לקרב תחתית סוער (תרתי משמע) בעיר שנפגעה קשות מהגשמים הרבים. יש לציין כי בשעות הערב המצב השתפר, מה שהקל מעט על השחקנים.

השתיים קיוו לצאת עם נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת, אך לא הצליחו למצוא את השער. קפטן המארחת, שלומי משה, בעט לקורה במחצית הראשונה. התיקו כמובן, לא שירת אף אחת מהשתיים, שכן הפועל רמת גן נותרה במקום ה-14 עם עשר נקודות ואילו קרית גת נותרה מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות בלבד.

שני משחקים נוספים יהיו הערב במחזור ה-10 של הליגה הלאומית. המוליכה הפועל פתח תקוה תארח בשעה 19:00 את מכבי יבנה באצטדיון המושבה, ובמקביל אשקלון תצא ללוד, שם מחכה לה הפועל קטמון שנאלצה גם היא לנדוד מביתה בגלל שזרוע החורף באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully