וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוויץ השוו את דאבור לאגדת גראסהופרס: "הוא לא צריך להיות פה"

שער הניצחון הענק מול באזל עשה את שלו ובעיתונות המקומית השתפכו: "בלי הריקוד שלו, גראסהופרס לא הייתה מנצחת. הוא הביא שמחה עם מהלך אישי יוצא מן הכלל, שעשה צדק במשחק"

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
דאבור הביא שלוש נקודות נהדרות. דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

גראסהופרס יצאה אתמול (ראשון) לפגרת הנבחרות עם חיוך גדול. החרגולים הפתיעו את האלופה פ.צ. באזל עם ניצחון חוץ 2:3 בסט. יקוב, כאשר מונאס דאבור כובש עבורם את שער הניצחון בדקה ה-80 בתום מבצע סולו יפהפה, שהחל באזור מחצית המגרש והסתיים עם בעיטה שטוחה, שפגעה בשתי הקורות והלכה פנימה, אחרי שחלוץ נבחרת ישראל השאיר מאחור שני שחקני הגנה.

גראסהופרס הובילה 0:2 מהיר ובאזל חזרה לשוויון לפני שדאבור, שנבחר ב"בליק" לאיש המשחק ושהשער שלו הוא אחד מחמשת המועמדים לשער המחזור, הכריע. על הדרך, החלוץ גם עלה למקום הראשון בטבלת מלך שערי הליגה לצד מארק יאנקו מבאזל, עם עשרה כיבושים.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
כמה הוא יעלה בינואר?/יוסי ציפקיס

ב"נוי צורצ'ר צייטונג", המתפרסם בציריך, השתפכו על החלוץ: "הוא מזמן לא היה צריך להיות בגראסהופרס. הוא הקלאודיו סולסר של העת המודרנית של גראסהופרס", כתבו, כאשר הם משווים את דאבור לאגדת העבר של המועדון, שרשם במדי החרגולים 192 הופעות ו-100 שערים בין 1977 ל-1986 והוביל את גראסהופרס לארבע אליפויות וגביע".

בעיתון הוסיפו: "בלי דאבור, בלי הריקוד שלו בשער המכריע, גראסהופרס לא הייתה מנצחת את המשחק הזה. המחיר שלו רק עלה בזכות השער אתמול. אחרי שהודיע כבר באוגוסט שהוא עוזב את המועדון, אך בקבוצה סירבו למכור אותו לפאלרמו, נראה מה יהיה עכשיו. השער שלו כבש את יוטיוב ושלח מסר לכל הליגה. אחרי המשחק דאבור הלך ליציע והצטלם עם האוהדים. אולי אלה תמונות פרידה לפני שהוא יימכר בחורף, כאשר ההצעה הנכונה תגיע. אבל מי שרוצה אותו בוודאי יודע - הוא לא יהיה זול".

ב"באזלר צייטונג", המתפרסם בבאזל, נכתב: "אחרי הפציעה של קפטן גראסהופרס, קים קלסטרום, בדקה ה-54, נקודת האור היחידה במשחק של החרגולים הייתה הפעולה היצרתית של הכובש המצטיין שלהם, דאבור, שהשאיר מאחור שני מגנים וכבש שער בלתי צפוי לחלוטין, שהכריע את המשחק דווקא ברגעים בהם נדמה היה שבאזל בדרך למהפך".

גם ברדיו השוויצרי החמיאו: "דאבור הביא שמחה לגראסהופרס עם מהלך אישי יוצא מן הכלל שניצח את משחק העונה. הוא עשה צדק עם השער הזה. הוא שוב היה השחקן שעשה את ההבדל עבור גראסהופרס עם ביצוע הסולו המרהיב שלו והסיום מלאת הקלאסה, וגם המזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully