וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "הרגשתי בודד כשהקהל נטש", ורטונגן לפת את אשכיו של ז'ירו

מאמן ליברפול תקף את אוהדי הקבוצה שעזבו את אנפילד לאחר ספיגת השער בדקה ה-82: "ב-12 דקות יכולנו להבקיע גם שמונה שערים, אנחנו מחליטים מתי זה נגמר". העימות בין שחקני ארסנל וטוטנהאם ירד לפסים נמוכים

one

בווידאו: תקציר המשחק בין ארסנל לטוטנהאם

המנצחת הגדולה של משחקי יום ראשון בפרמיירליג הייתה מי ששיחקה כבר בשבת, מנצ'סטר יונייטד: יריבותיה לצמרת איבדו נקודות, כשמנצ'סטר סיטי סיימה בתיקו 0:0 מול אסטון וילה, וארסנל נפרדה מטוטנהאם ב-1:1 ביתי. לסיטי ולארסנל 26 נקודות, אך סיטי כבשה ארבעה שערים יותר, ואחריהן נמצאות לסטר (25) ויונייטד (24), במרחק ביטחון מטוטנהאם החמישית (21).

ארסנל החמיצה הזדמנות לעלות לפסגה, כשקירן גיבס המחליף רק השווה במחצית השניה לאחר יתרון של הארי קיין. מאמן התותחנים ארסן ונגר אמר שקבוצתו הייתה "כעוסה ומבולבלת", לאור ההחמצות והחולשה של כמה משחקניו, בהם סנטי קאסורלה ואוליבייה ז'ירו.

ז'ירו עמד במרכז התקרית הבולטת במשחק, כשעימות שלו עם יאן ורטונגן מטוטנהאם ירד לפסים אישיים. הבלגי תפס באשכיו של הצרפתי, במחווה למעשיהם של ויני ג'ונס ואיציק זוהר, מבלי שהשופטים הבחינו בכך. ורטונגן עשוי לעמוד לדין ולספוג עונש הרחקה, לאחר שצילומי המקרה ייבחנו.

יאן ורטונגן חופן את אשכיו של אוליבייה ז'ירו. טוויטר, צילום מסך
ורטונגן מעניק לז'ירו טיפול מיוחד/צילום מסך, טוויטר

קבוצה נוספת שאיבדה מומנטום היא ליברפול, שהפסידה לראשונה בעידן יורגן קלופ. סטיבן ג'רארד חזר לאנפילד לראשונה מאז עזב בתום העונה שעברה, כדי לראות את הגרמני נוחל הפסד ראשון, מול הקבוצה שחיסלה סופית את שאיפות האליפות של המייטי רדס לפני שנתיים.

"אנחנו חייבים ללמוד", אמר קלופ, "אם כולם חושבים שנתנו הכל, זו טעות. ברור שיכולנו לעשות יותר, להיות ערניים יותר ולהאמין יותר. השער נכבש בדקה ה-82, נותרו 12 דקות וראיתי אנשים עוזבים את האצטדיון. הרגשתי בודד באותו רגע. אנחנו אלה שמחליטים מתי זה נגמר. בין הדקה ה-82 ל-94 אתה יכול לכבוש שמונה שערים, אבל אתה צריך לעבוד בשביל זה".

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ המאוכזב מביט באוהדים נוטשים את המשחק לפני הסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully