וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח לגבי זהות המחליף ותשובות שליליות: הבלגן במכבי תל אביב

9.11.2015 / 9:00

אחרי עוד הפסד משפיל ועוד ישיבת חירום, ראשי מכבי תל אביב עדיין מתקשים להחליט כיצד להמשיך הלאה. גודס הודיע כי לא יתפטר, שאראס מסרב לקחת את הקבוצה. פארמר: "אין פיתרון קל"

עריכת וידאו: קובי אליהו

שלושה ימים לפני שהיא מארחת את דרושאפקה לקרב קריטי ביורוליג, הבלגן במכבי תל אביב עלה עוד מדרגה לאחר ישיבת חירום שקיימו ראשי הקבוצה בליל אמש (ראשון), בסיומה של עוד משחק שפל, הפעם בדמות הפסד ביתי 88:83 למכבי אשדוד החלשה.

לא מעט גורמים במועדון רצו לפטר מיד עם תום המשחק את המאמן גיא גודס, אולם ההודעה על כך שוב הושהתה, כאשר נראה כרגע כי הוויכוח סביב זהות המחליף והסירוב של מספר מאמנים להגיע למועדון, הם הדברים שמשאירים את גודס בתפקידו. המאמן, שלאחר פגישת החירום אתמול שוחח בעצמו עם אנשי ההנהלה, מודע לכך שיהיה לו קשה להיחלץ מהמצב, אולם הודיע למקורביו כי אין בכוונתו להתפטר. הוא סירב לענות לשאלות לגבי מעמדו, בעוד שמעון מזרחי אמר לאחר שיחת ההנהלה: "לא קיבלנו שום החלטות, רק שצריך להרגיע את המערכת. דיברנו על דרך להרגיע, לא על גודס. מאוד קשה להרגיע מערכות כשמתסיסים אותן".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רק המחסור במחליף משאיר אותו בתפקיד? גודס/ברני ארדוב

כפי שנחשף אתמול בוואלה! ספורט, במכבי פנו לארז אדלשטיין, מאמן נבחרת ישראל, אולם נתקלו בתשובה שלילית נכון לרגע זה. לאחר עוד הפסד, במועדון יש מי שממשיך לדחוף ומנסה להפעיל לחץ על אדלשטיין, למרות שזה כבר אמר בעבר כי הוא אינו לוקח קבוצות באמצע העונה. נציגים לא רשמיים של הקבוצה פנו גם לשרונאס יאסיקביצ'יוס ביום שישי, אך שחקן העבר השיב כי הוא לא מעוניין לקחת את הקבוצה עם הסגל הנוכחי שלה. צביקה שרף, האיש שניצח את מכבי תל אביב אתמול, נותר אף הוא ברשימת המועמדים, כמו גם שני מאמנים זרים, יונאס קזלאוסקאס (מאמן נבחרת ליטא) והגרמני דירק באוורמן (מאמן נבחרת איראן).

מלבד גודס, במועדון זועמים גם על השחקנים ויבהירו להם כי מקומו של אף אחד אינו מובטח. טיילור רוצ'סטי עזב במהירות את האולם בסיום, אך לא מעט מהשחקנים, כולל דווין סמית' שלא שותף אתמול, נותרו בחדר ההלבשה ושוחחו ביניהם. ג'ורדן פארמר ובריאן רנדל עזבו את ההיכל קרוב לאחת בלילה ולשניים המתינו נציגי האולטראס, ששוחחו עמם וניסו לעודד את רנדל, שנראה שפוף במיוחד.

ג'ורדן פארמר סיכם: "אנחנו צריכים להישאר ביחד. דיברנו על איך לצאת מהמצב. זה קשה, כי אין פיתרון קל וכולם מרגישים לא טוב. קשה לשים את האצבע על מה לא עובד, זה מסלול ארוך ואנחנו חייבים לעבור את התקופה הקשה. כולם מודעים למצב שלנו, אנחנו לא מממשים את הפוטנציאל. לא שמענו שום דבר לגבי המאמן. כשקבוצה מקצוענית מפסידה, אני משער שכולם תמיד ינסו לחפש מי אשם ולכן אני מניח שיש שמועות על המאמן".

הקפטן גיא פניני הוסיף: "היה לנו משחק חשוב ורצינו לחזור למסלול הניצחונות, אך לצערנו לא הצלחנו. שיחקנו שלושה רבעים בסדר פחות או יותר. כמובן שכאשר מרגישים לחץ, קשה להוציא 100 אחוז יכולת. ניסינו להראות לב ונשמה, אבל ברבע האחרון התפרקנו ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לתקן. מה שקורה בתוך הקבוצה, נשאר בתוך הקבוצה. אני לא רוצה לשתף. אנחנו מתאמנים ועושים הכל כדי להגיע טוב למשחק וכרגע זה לא מספיק. אנחנו לא מצליחים למצוא את הדרך לנצח. התרופה הכי טובה תהיה ניצחון ביום חמישי. כל שנה יש משבר וכל שנה פותרים את זה. זו תקופה לא נעימה, אבל המועדון הזה מספיק גדול כדי לעבור גם את הגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully