וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-100 אוהדי חולון התעמתו עם שוטרים, 5 הוצאו מהאולם בנס ציונה

8.11.2015 / 20:50

תקרית לא נעימה בנס ציונה: אוהדי המקומיים התלוננו נגד תוף שתלו החולונים. שוטרים שהגיעו גרמו למהומה. חסין אחרי ההפסד: "אסביר לשחקנים שמשחק נמשך ארבעה רבעים"

one
אוהדי נס ציונה. מגד גוזני
אוהדי נס ציונה/מגד גוזני

תקרית לא נעימה במשחק בין עירוני נס ציונה לבין הפועל חולון כשמהומה פרצה במהלך המחצית הראשונה. כמאה אוהדים של חולון נקלעו לעימות עם השוטרים באולם ולבסוף, חמישה מהם הוצאו מהמשחק.

המהומה החלה לאחר שלטענת מספר אוהדים מקומיים, אוהדי חולון תלו את תוף העידוד שלהם במקום שמפריע להם לצפות במשחק. על פי חלק מכוחות האבטחה, המהומה החלה לאחר שאוהד נס ציונה תלש את אותו התוף והוזיז אותו ללא אישור והמשטרה ניסתה למנוע מגע בין הצדדים.

כמה עשרות מאבטחים ושוטרים הגיעו כדי לחצוץ בין הצדדים, מה שהוביל למהומה ולהוצאה של האוהדים מהאולם. לאחר המהומה, שארכה כברע שעה, המשחק המשיך כסדרו. חשוב לציין שכ-300 אוהדי חולון נדחסו ליציע המיועד לאכלס 200 אנשים.

בהנהלת חולון צפויים לבקש את קלטות האבטחה על מנת לבחון את המקרה ולהחליט כיצד לפעול. בסיום המשחק גילו אנשי נס ציונה כי אוהדי חולון ריססו כתובות גרפיטי בשירותים וכן כי מספר כסאות ביציע נשברו.

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפסד נוסף. חסין/ברני ארדוב

יובל נעימי, ששבר שיא קריירה במדד עם 40 נקודות מדד: "עוד מהתקופה בירושלים תמיד אהבתי שהאולם מלא ושיש אווירה טובה. אם נבוא מרוכזים בכל משחק אין שום סיבה שלא נהיה למעלה".

נדב זילברשטיין אמר: "דיברנו הרבה שאנחנו מאוד רכים כשזה מגיע למאני טיים היום בניגוד לפעמים קודמות, הספסל שלנו היה יוצא מן הכלל".

המאמן המפסיד אלעד חסין אמר: "באימון הבא אני צריך להסביר לשחקנים שלי שכדורסל משחקים ארבעה רבעים. גם בשלושה הרבעים לפני הרבע הרביעי שבו שיחקנו מתחת לכל ביקורת, אני צריך לראות למה, לא יודע אם זה עייפות, הכל זה תירוצים. בסופו של דבר לא עמדנו במטרות שלנו, צריך לדעת לשחק במשחקים מהסוג הזה. היה נראה שהשחקנים כן רוצים או כן נלחמים, זה נראה שנס ציונה היו יותר מדי חמים כדי שנעצור אותם".

על הקריאות של הקהל ממנו להתפטר: "בעסק הזה לכל אחד יש את התפקיד שלו, התפקיד של הקהל זה לראות את הפועל חולון כמו שהם רוצים. מי שחשב שאנחנו איזושהי אימפריה, צריך לקחת את הדברים בפרופורציות. הליגה ארוכה ויש הרבה משחקים, בשבוע הבא נפגוש קבוצה יותר אגרסיבית מנס ציונה שזאת חיפה, נלמד מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully