וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס דרסה 39:108 את לאבריו, ניצחונות לבארסה ולבאמברג

תוצאה אסטרונומית בליגה היוונית, ספאנוליס בלט עם 19 נקודות. הקטלאנים רשמו 66:89 על ריבר אנדורה. הקבוצה שניצחה את מכבי תל אביב ביורוליג המשיכה במומנטום עם 88:98 על טובינגן. ניצחונות גם לדרושאפאקה ולפרנקפורט

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
ניצחון קל. ספאנוליס/GettyImages

מספר משחקים מעניינים התקיימו היום (ראשון) ברחבי אירופה, כשבמרכז, דרסה אולימפיאקוס 39:108 על לאבריו בליגה היוונית וברצלונה הביסה 66:89 על ריבר אנדורה בליגה הספרדית. יריבות מכבי תל אביב ביורוליג רשמו ניצחונות כשבאמברג ניצחה 88:98 את טובינגן בליגה הגרמנית ודרושאפאקה גברה 79:88 על יסילגירסון בליגה הטורקית. במשחק נוסף בגרמניה, ניצחה פרנקפורט את באיירן מינכן 69:74.

אלכס אברינס שחקן ברצלונה. Alius Koroliovas, GettyImages
מחצית שנייה מצוינת. אברינס/GettyImages, Alius Koroliovas

אולימפיאקוס - לאבריו 39:108

התוצאה המדהימה של היום הגיעה מיוון כשאולימפיאקוס פשוט דרסה את הקבוצה במקום האחרון ביוון ללא עוררין. הרבע הראשון היה דווקא צמוד, אך במחצית הורה לוח התוצאות עם 19:50, כשהאורחת קלעה 6 נקודות בלבד לעומת 29 של אולימפיאקוס. גם ברבע האחרון קלעה לאבריו 6 נקודות והמארחת חגגה כמו במשחק אימון. ואסיליס ספאנוליס הוליך את אולימפיאקוס עם 19 נקודות, כשכמובן כל 12 השחקנים של המנצחת קלעו.

ריבר אנדורה - ברצלונה 89:66

הקטלאנים השיגו גם הם ניצחון קליל על קבוצת תחתית. בארסה התקשתה במשך מחצית שלמה, אך במחצית השנייה פתחה מבערים ושמרה על מאזן מושלם אחרי חמישה מחזורים. אנטה טומיץ' וג'סטין דולמן קלעו 15 כל אחד למנצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
חגג בצבע. טומיץ'/GettyImages

דרושאפאקה - יסילגירסון 79:88

יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי במסגרת היורוליג עלתה למאזן של 2:3 אחרי ניצחון ביתי דחוק. המארחת אמנם הוליכה לאורך רוב שלבי המשחק, אך הסתבכה ברבע האחרון, אם כי הצליחה לגרד ניצחון.

טובינגן - באמברג 98:88

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג שמרה על המקום השני ועלתה למאזן של 1:6. שלושה רבעים החזיקה המארחת מעמד, אך באמברג ניצחה 22:31 את הרבע האחרון, ב-10 דקות שניצחו לה את המשחק. ניקוס זיסיס קלע 21 נקודות לבאמברג.

במשחק נוסף: פרנקפורט - באיירן מינכן 69:74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully