וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לקאזט כבש שלושער והוביל את ליון ל-0:3 על סנט אטיין

מלך שערי העונה שעברה התעורר בגדול, כיכב עם שלושה שערים נהדרים בדרבי והעלה את ליון למקום השני. ניס הפתיעה עם 0:1 במארסיי, בורדו ניצחה 1:3 את מונאקו

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. AP
מצא זמן נפלא להתעורר. אלכסנדר לקאזט/AP

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שני משחקי דרבי. בראשון, זה של הריביירה, הפתיעה ניס עם 0:1 בסטאד ולודרום מול מארסיי המאכזבת. בשני, ליון מחצה את סנט אטיין 0:3 עם שלושער של אלכסנדר לקאזט. בורדו ניצחה 1:3 את מונאקו.

ליון - סנט אטיין 0:3

אלכסנדר לקאזט, מלך שערי העונה שעברה שפתח את העונה בצליעה, החמיץ פנדלים וגם התלונן על יחס ההנהלה והמאמן כלפיו, התעורר עם משחק נהדר וחגג שלושער ראשון העונה, אחרי שכבש רק פעמיים בליגה עד כה. וכמה טוב מבחינת אוהדי ליון שזה קרה בדרבי מול סנט אטיין. ליון עלתה למקום השני בזכות השערים של לקאזט, שבדקה ה-41 עקף את הבלם והקפיץ באלגנטיות מעל סטפן רופייה, בדקה ה-59 השלים צמד אישי אחרי שרופייה רק הדף בעיטה של רפאל, ובתוספת הזמן עקף את השוער והרשית. ליון רחוקה כעת 10 נקודות מפריס סן ז'רמן.

פול בייס שחקן ניס מעל מישי בטשואי שחקן מארסיי. רויטרס
מארסיי שוב פישלה. מישי בטשואי לפני פול בייס/רויטרס

מארסיי - ניס 1:0

חאתם בן ארפה חזר לסטאד ולודרום, למפגש עם הקבוצה איתה זכה באליפות ב-2009/10, ויצא משם כמנצח הגדול. הקשר המוכשר שקיבל זימון מחודש לנבחרת צרפת אמנם לא כבש, אבל כדור עומק שלו יצר את השער המכריע של ואלר ז'רמן בדקה ה-16, באיום הראשון של ניס על השער, והקבוצה שלו התאוששה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. מארסיי נראתה חסרת אונים ויצרה את המצבים הראשונים שלה רק לאחר ההפסקה, אבל מישי בטשואי החמיץ והמארחת נחלה הפסד בית שלישי העונה בליגה.

בורדו - מונאקו 1:3
לבורדו: ניקולא מוריס בליי (36), סדריק ימבארה (40), ירוסלב פלאשיל (48). למונאקו: הלדר קוסטה (23)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully