וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצב נמשך: ניצחון שישי ברציפות לקליבלנד, 97:101 על אינדיאנה

המומנטום הנהדר של הקאבס המשיך עם ניצחון על הפייסרס. ג'יימס, שעלה מעט פצוע, הצטיין עם 29 נקודות, לאב הוסיף 22 והוריד 19 ריבאונדים. משחק טוב גם לתומפסון. ג'ורג' (32 נקודות) ואליס (25) לא הצליחו להפתיע את בלאט

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד (1:6) - אינדיאנה (4:3) 97:101

קליבלנד קאבלירס השיגה הערב (ראשון) ניצחון שישי ברציפות כשגברה 97:101 על אינדיאנה פייסרס בקוויקן לואנס ארנה. לברון ג'יימס, שנפצע בניצחון האחרון על פילדלפיה, היה בספק גדול, אך התלבש והצטיין במשחק עם 29 נקודות. קווין לאב היה נהדר גם הוא עם שורה סטטיסטית אדירה של 22 נקודות ו-19 ריבאונדים. משחק גדול של פול ג'ורג' (32 נקודות) ומונטה אליס (25) לא עזר לפייסרס, שלא קיבלו תרומה משמעותית משאר הקבוצה. אינדיאנה אגב, ירדה למאזן של 4:3.

קלעו לקליבלנד: לברון ג'יימס 29, קווין לאב 22 (19 ריבאונדים), טריסטן תומפסון 16 (8 ריבאונדים), מו וויליאמס 10 (8 אסיסטים), טימופיי מוזגוב 9, ג'ארד קנינגהאם, ריצ'רד ג'פרסון ומת'יו דלבדובה 5 כל אחד. שיחק ולא קלע: ג'יימס ג'ונס.

קלעו לאינדיאנה: פול ג'ורג' 32 (11 ריבאונדים), מונטה אליס 25, ג'ורג' היל 14, ג'ורדן היל 7 (11 ריבאונדים), איאן מהינמי ומיילס טרנר 6 כל אחד, צ'ייס באדינג'ר 5, גלן רובינסון 2. שיחק ולא קלע: לאבוי אלן.

מת'יו דלבדובה שחקן קליבלנד מול מונטה אליס שחקן אינדיאנה. AP
אליס מול דלבדובה. משחק צמוד/AP

מאזן: 1:6

המשחק הבא: מול יוטה בבית, בלילה שבין רביעי לחמישי

המשחק האחרון: 102:108 על פילדלפיה

מדד הטריו: לברון ג'יימס סיים עם 29 נקודות ב-35 דקות. הוא קלע 10 מ-23 מהשדה (2 מ-6 מחוץ לקשת), הוריד 6 ריבאונדים ותרם 4 אסיסטים. קווין לאב נתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה עם 22 נקודות ו-19 ריבאונדים (15 בהגנה ועשה זאת ב-39 דקות. קיירי אירווינג הפצוע שוב לא היה בסגל.

עוד באותו נושא

בזכות רבע אחרון משוגע: דטרויט ניצחה 103:120 בפורטלנד

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
ניצחון דחוק. לברון ג'יימס/AP

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה טובה. מרבית השחקנים ששותפו בקליבלנד קלעו נקודות כבר ברבע הראשון, כשטימופיי מוזגוב היה דומיננטי במיוחד. גם מת'יו דלבדובה עלה מהספסל והשתלב במהירות בקצב. בצד השני, פול ג'ורג' קלע כמה סלים חשובים והיה זה שהחזיק את הפייסרס בתמונה. 22:24 לקליבלנד בתום הרבע.

קווין לאב שחקן קליבלנד מול ג'ורג' היל שחקן אינדיאנה. AP
משחק התקפי. לאב מול היל/AP

רבע 2

המשחק הצמוד נמשך, כשגם לברון ג'יימס, שפתח חלש, נכנס לעניינים. ג'יימס התחיל לקלוע ולהפעיל את חבריו, כשהנהנים העיקריים היו טימופיי מוזגוב וטריסטן תומפסון, שתרם גם בריבאונד ובהגנה. מהצד השני, פול ג'ורג' ומונטה אליס היו היחידים שתיפקדו בצורה טובה באינדיאנה, אך זה הספיק לפיגור 5 בלבד במחצית - 42:47 לקליבלנד.

ריצ'רד ג'פרסון שחקן קליבלנד מול מונטה אליס שחקן אינדיאנה. AP
ערב קליעה טוב. אליס מול ג'פרסון/AP

רבע 3

אחרי מחצית שקטה יחסית, לברון ג'יימס הרים את הקצב והחל לקלוע מכל פינה. קליבלנד רצה, גם בזכות דקות טובות של קווין לאב, שהיה נהדר בעיקר בריבאונד ותרומה טובה של טריסטן תומפסון מהספסל. למרות שכבר נקלעה לפיגור 8, אינדיאנה חזרה למשחק כשג'ורג' ואליס פשוט לא ויתרו והמשיכו בערב הקליעה הנהדר שלהם.

טימופיי מוזגוב וקווין לאב שחקני קליבלנד מול פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה. AP
מלקט עוד ריבאונד. לאב ומוזגוב מול ג'ורג'/AP

רבע 4

המשחק הצמוד נמשך, עד שנקודות חשובות של לאב וג'יימס שוב פתחו פער של 9 נקודות מהפייסרס. גם הפעם כשהמשחק נראה גמור, פול ג'ורג', שהזכיר את האולסטאר שהיה, קלע נקודות חשובות והחזיר את האורחת לתמונה. אינדיאנה ניסתה ללחוץ באחת ההתקפות האחרונות של קליבלנד, מה שהתברר כטעות והפך לסל קל של לאב, שסגר את המשחק. שתי קליעות עונשין של לברון בשניות האחרונות העניקו לבלאט את הניצחון השישי שלו ברציפות. 97:101 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully