וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את שאלקה בדרבי

הדרבי של חבל הרוהר סיפק את הסחורה, ובסיומו הצהובים-שחורים צימקו את הפער מבאיירן לחמש נקודות. קגאווה, גינטר ואובמיאנג הלוהט כבשו, הונטלאר רק צימק עם צמד. אוגסבורג - ורדר ברמן 2:1

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
באטמן לא מפסיק לכבוש. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages

בורוסיה דורטמונד צימקה הערב (ראשון) את הפער מבאיירן מינכן המוליכה בחזרה לחמש נקודות, אחרי שניצחה 2:3 בדרבי המהנה את שאלקה שנותרה במקום החמישי. את המחזור ה-12 חתם המשחק שבו נועלת הטבלה אוגסבורג ורדר ברמן.

אוהדי בורוסיה דורטמונד. אתר יצרן
כ-80 אלף איש ביציעים/אתר יצרן

בורוסיה דורטמונד - שאלקה 2:3

הדרבי ה-147 של חבל הרוהר סיפק את הסחורה עם אווירה נפלאה, קצב מסחרר וחמישה שערים. אחרי שניצחה רק בשלושה מ-16 משחקי הבית האחרונים שלה מול שאלקה וכבשה רק בשניים מהשישה הקודמים מולה בבית, דורטמונד הלהיבה את 80 אלף הצופים ורשמה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות.

מתיאס גינטר, שעבר העונה הסבה לעמדת המגן הימני, היה כוכב המחצית הראשונה מבחינת דורטמונד, כשבדקה ה-30 בישל לשינג'י קגאווה שנגח לרשת ובחלוף 13 דקות נגח בעצמו אחרי קרן של הנריך מחיטריאן מצד שמאל והעלה ל-1:2, אחרי שקלאס יאן הונטלאר רק השווה זמנית בדקה ה-33 הודות לפרגון של לירוי סאנה. פייר אמריק אובמיאנג הפך לראשון שכובש בשלושה דרבים רצופים מאז אברטון ב-2002, כשמצא את הרשת בדקה ה-47 וחגג את ה-14 שלו בליגה וה-22 בכל המסגרות. הונטלאר השלים צמד בדקה ה-71 בעקבות טעות של סוקרטיס, אבל שוב היה זה רק שער מצמק. ניצחון יוקרתי לדורטמונד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני ורדר ברמן חוגגים, אנתוני אוג'ה מוריד חולצה, קלאודיו פיסארו מאחור. רויטרס
חגגו על חשבון אוגסבורג. שחקני ברמן/רויטרס

אוגסבורג - ורדר ברמן 2:1

אוגסבורג נועלת הטבלה הגיעה למשחק הזה בכושר טוב אחרי שלושה משחקים ללא הפסד ובידיעה שניצחון יחלץ אותה מירכתי הטבלה, אבל ברמן שבעצמה מסובכת בתחתית לא עשתה חשבון ליריבתה והשיגה ניצחון חשוב מאוד מבחינתה. קלאודיו פיסארו, החלוץ הפרואני האגדי שמדורג שביעי בטבלת כובשי כל הזמנים בבונדסליגה כבש את הראשון שלו מאז מאי 2014 והעלה את האורחים ליתרון בדקה ה-58. פין בארטלס הכפיל כעבור 11 דקות, כששער מצמק בתוספת הזמן של פול ורהאח הבלם ההולנדי לא מספיק למארחים. האורחים עלו למקום ה-14 וקיבלו קצת אוויר בתחתית בעקבות הניצחון הזה, אאוגסבורג בצרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully