וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ענק לדאבור ב-2:3 של גראסהפורס על באזל, גם ביטון וסייף כבשו

החלוץ עשה זאת שוב: אחרי הביצוע המדהים מול סיון, דאבור עבר שלושה שחקנים ובעט לקורה ופנימה במצב של 2:2. קשר סלטיק כבש את שערו החמישי העונה ב-1:4 של סלטיק. 45 דקות לנאתכו בהפסד צסק"א מוסקבה, 45 לייני בהפסד ויטסה, 90 לגולסה בפאוק, קבהא וסלליך פתחו במאריבור

ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
שער חמישי העונה. ביטון נוגח/רויטרס

מה תגידו על מונס דאבור? אחרי השער המדהים שכבש בהפסד של גראסהופרס לסיון, כבש הערב (ראשון) החלוץ שער מבריק נוסף, הפעם ב-2:3 מול פ.צ באזל, ונתן לקבוצתו ניצחון - הפער בין השתיים ירד לעשר נקודות. דאבור עבר שלושה שחקנים ומחוץ לרחבה שלח בעיטה לקורה, הכדור התגלגל לקורה השנייה ונכנס לרשת. גראסהופרס הוליכה 0:2, באזל חזרה ל-2:2, ודאבור נתן לקבוצתו את היתרון פעם נוספת. שער עשירי העונה לחלוץ, שהשתווה למארק יאנקו בראש טבלת הכובשים. דאבור אף ענד את סרט הקפטן לקראת סיום המשחק וספג כרטיס צהוב, בגינו יחמיץ את המשחק הבא של גראסהופרס.

* ניר ביטון כבש את שערו החמישי העונה בכל המסגרות, כשנגח לרשת של רוס קאונטי את הרביעי של קבוצתו סלטיק, ב-1:4 הקליל. ביטון כבש בנגיחה בדקה ה-75 לאחר שהגיע ראשון לכדור קרן.

* קני סייף קטע בצורת של יותר משלושה חודשים עם שערו השני העונה בליגה הבלגית, אבל רק צימק בדקה ה-28 כשהאלופה הבלגית גנט הפסידה במגרשה 3:1 לשרלרואה ואיבדה את הפסגה לטובת אוסטנד. סייף הוחלף בדקה ה-60, רמי גרשון הפצוע וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל.

* קשר צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו, לא פתח הערב בהרכב של קבוצתו בליגה בפעם הרביעית ברציפות (סבל מפציעה עד לפני כשבועיים), בהפסד הראשון של קבוצתו העונה בליגה, 2:1 מול קרסנודאר. נאתכו נכנס בדקה ה-46, צסק"א מוסקבה עדיין במקום הראשון בליגה הרוסית.

* שרן ייני נכנס עם פתיחת המחצית השנייה בהפסד של ויטסה ארנהם 2:0 לאקלמאר בבית.

* אייל גולסה השלים 90 דקות ב-3:3 של קבוצתו פאוק סלוניקי מול פנתראקיקוס. גולסה פתח בפעם השלישית ברציפות בהרכב פאוק.

* מאריבור המשיכה בכושר הטוב שבו היא נמצאת, ולאחר ה-1:7 הגדול על רודאר ניצחה 0:2 בחוץ את קרקה. צמד הקשרים, מרואן קבהא וסינטאהיו סלליך, פתח בהרכב. קבהא הוחלף בדקה ה-89.

* מגן וולין לוצק האוקראינית, גל שיש, ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות ב-1:2 על וורסקלה.

* גל אראל לא שותף בהפסד של קבוצתו חימנסטיק 2:0 להואסקה.

* ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שניצחה 0:1 את גנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully