וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאסטר: נובאק דג'וקוביץ' זכה גם בטורניר פריס

המדורג ראשון בעולם ניצח 2:6, 4:6 את אנדי מארי והשלים זכייה בתואר המאסטרס 1,000 השישי השנה וקבע בכך שיא היסטורי. זה היה הניצחון ה-22 ברציפות של הסרבי, שנמצא בכושר אדיר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
תואר מאסטרס שישי השנה. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' עשה את זה. שוב עשה את זה. הסרבי, המדורג ראשון בעולם, קבע שיא כשזכה בתואר מאסטרס 1,000 שישי שלו ב-2015 עם 2:6, 4:6 על המדורג שלישי בעולם אנדי מארי, שיעלה אל המקום השני. נולה נזקק לשעה ועוד 32 דקות על מנת להשלים את הניצחון ה-22 שלו ברציפות וה-10 מ-11 האחרונים מול אנדי מארי ו-9:21 בסך הכול. דג'וקוביץ' הפך גם לטניסאי הראשון שזוכה ארבע פעמים בטוורניר בברסי. זהו בסך הכול תואר מאסטרס 26 בקריירה של דג'וקוביץ' והוא רחוק זכייה אחת בלבד משיאן כל הזמנים רפאל נדאל. דג'וקוביץ' הפך לטניסאי הראשון אי פעם שזוכה בשישה תארי מאסרטס בשנה אחת.

דג'וקוביץ' השיג שבירה ראשונה כבר במשחקון השלישי ולעלות ל-1:2. הג'וקר שמר על המומנטום והיה קרוב להשיג עוד שבירה במשחקון החמישי, אך מארי הצליח לשמור על ההגשות שלו כדי לצמק ל-3:2. דג'וקוביץ' שוב שמר על ההגשה שלו ועלה ל-2:4 כשהוא מוסיף על זה שבירה וסוגר את המערכה ב-2:6. דג'וקוביץ' השיג שבירה גם בפתיחת המערכה השנייה כדי לעלות ל-1:2, אבל נשבר מיד לאחר מכן בדרך ל-2:2. מארי עוד שמר על ההגשות שלו וזה היה 3:3, אבל בשלב הזה נשבר שוב והסרבי עלה ל-3:5, משם לבריטי כבר לא הייתה דרך חזרה וזה 2:6, 4:6 לדג'וקוביץ'.

מוקדם יותר הצליחה ונוס וויליאמס לנצח 5:7, 6:7 (6) את קרולינה פלישקובה כדי לזכות בטורניר העלית בז'ואי. עבור וויליאמס זה התואר השלישי השנה והוא מסמן את חזרתה לטופ 10 העולמי אחרי ארבע שנים וחצי. כמו כן, זה היה התואר ה-48 בקריירה המפוארת של ונוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully