וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "מכבדים את אילת, אבל באים לנצח"

8.11.2015 / 17:40

המאמן שהחליף את עודד קטש בהפועל תל אביב יערוך בכורה על הקווים במשחק החוץ נגד הפועל אילת (21:05, ערוץ 1) שמגיעה במאזן דומה של שלושה הפסדים וניצחון בודד. האדומים לא ניצחו באילת מ-1993

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם של הפועל תל אביב, בו הפסידה 80:75 לעירוני נהריה

המחזור החמישי בליגת העל יגיע מחר (שני, 21:05, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: גילי עובד, כפיר מועלם וגיא סימאני) לסיומו במשחק בו תארח הפועל אילת את הפועל תל אביב. 21 מפגשים נערכו עד היום בין הקבוצות, כשהמאזן עומד על 12:9 לטובת אילת. בעיר הדרומית מחזיקה הקבוצה הביתית במאזן מרשים של 1:9, כשהניצחון היחיד של הפועל תל אביב הושג בעונת 1992/93 המפורסמת, אותה סיימה במקום הראשון בתום העונה הסדירה, כשהאדומים ניצחו 71:72. את אילת אימן גם באותו המשחק אריק שיבק.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מוכן לבכורה. שרון אברהמי/יוסי ציפקיס

הפועל אילת מגיעה להתמודדות נגד הפועל תל אביב עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים, ועם הרגשה שהפסד נוסף ושינויים ראשונים יחלו במועדון. בקבוצה הדפו שמועות במהלך השבוע על שינויים אפשריים בסגל, וטענו כי לוח המשחקים שזימן להם שלושה משחקי חוץ בפתיחת העונה, והפציעה של אלישי כדיר במרפק, השפיעה רבות, אך גם שם יודעים שהפסד רביעי עשוי לשנות את התמונה. כדיר שיחזור לסגל יצטרף לאפיק ניסים, שרחוק 63 נקודות מרשימת 100 הקלעים הגדולים של ישראל, עמית שמחון שנמצא בעונה גדולה ושלומי הרוש שעדיין לא מוצא את עצמו באילת. בקבוצה יקוו לשפר את משחק ההגנה, שעלה להם עד כה בהפסדים, ולנסות לשחזר את המשחק הטוב נגד מכבי חיפה אותו ניצחו.

שבוע סוער עבר על הפועל תל אביב. האדומים הפסידו לעירוני נהריה אחרי שאיבדו יתרון בן 22 נקודות, פיטרו יום לאחר מכן את המאמן עודד קטש, מינו במקומו את עוזרו שרון אברהמי וצירפו לסגל גם את עופר רון, שעבד תחת ארז אדלשטיין בהפועל. וביחד עם כל השינויים הללו, בהפועל יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג ברור למשחק באילת, כשרביב לימונד עדיין חסר בשל הפציעה שלו במפשעה, ועם הסגל הישראלי החסר הזה יהיה להם קשה להתמודד. אחד השחקנים היותר טובים של הפועל העונה הוא טיילור באטל, שמוביל את ליגת העל עם 8.5 אסיסטים למשחק. הפועל יצאה כבר הערב לאילת לקראת ההתמודדות, ותלון בעיר הדרומית עד המשחק.

"עשינו אימונים טובים השבוע, ונעשה הכל לחפות על החיסרון של רביב", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת המשחק, "אנחנו מכבדים את אילת אבל עם זאת באים להיות אגרסיביים לנצח". הקפטן מתן נאור הוסיף: "אחרי שלושה הפסדים, אנחנו נצטרך לתת מאה אחוז ולהיות מרוכזים בשביל לחזור עם ניצחון. אנחנו חייבים את זה לעצמנו ולמערכת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully