וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת: "הצענו למכבי תל אביב לשחק ביום שני והם סירבו"

8.11.2015 / 16:02

במנהלת הגיבו בחריפות לטענות של האלופה: "תלונות מאמן וקפטן הקבוצה תמוהות, ומראות על חוסר שליטה בסיסי". התלבטות בארגון האם להניח לנושא מרגוליס או שמא להגיש תלונה לתובע ההתאחדות

קובי אליהו

בפלייר: יצאנו לבדוק כמה קבוצות מליגת האלופות שיחקו בשבת

במנהלת הליגה פועלים מהבוקר (ראשון) בשני מישורים אליהם קשורה מכבי תל אביב. הראשון הוא עניין התבטאויות של אנשי הקבוצה כלפי שיבוץ משחקיה. העניין השני הוא אי שיתופו של גאל מרגוליס במשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה.

בעניין ההתקפה המילולית של הצהובים בראשות המאמן סלבישה יוקאנוביץ', במנהלת הגיבו בצורה חריפה מאוד, כשיו"ר המנהלת יורם באומן, אשר לא הסתיר מעולם את אהדתו למכבי תל אביב לקח את דברי אנשי הקבוצה בצורה קשה והוא הנחה את כל הגורמים במנהלת להוציא את האמת ולהגיב בחריפות.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עונים לו. סלבישה יוקאנוביץ'/קובי אליהו

בהודעת המנהלת נכתב: "עוד לפני שיבוץ לוח המשחקים מנהלת הליגות היא זו שמיוזמתה הציעה למכבי תל אביב לקיים את המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני. מכבי תל אביב סירבה להצעה זו בשל העדרו של דור פרץ שישוחרר לנבחרת הצעירה. נזכיר עוד, כי הדרבי התל אביבי נערך במוצאי שבת ולא ביום ראשון, זאת בשל פנייתה של המנהלת למכבי תל אביב וכל יתר הגורמים (זכייני שידור, שותפים מסחריים) על מנת לאפשר למכבי תל אביב ימי מנוחה מירביים לקראת משחקה נגד פורטו בליגת האלופות. נציין כי מכבי תל אביב אף הודתה בפנינו על 'השיתוף בשיקולים, בתהליכים ובדרך' - כך שהרקע של תלונות מאמן הקבוצה תמוהות".

בהמשך ההודעה נכתב: "חשוב להדגיש כי באיירן מינכן, ולנסיה, לברקוזן וצ'לסי, כמו גם מכבי תל אביב, שיחקו ביום רביעי האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות ושיחקו אתמול במסגרת הליגות המקומיות. אשר על כן, התבטאויותיהם של מאמן וקפטן הקבוצה בגין מועד שיבוץ המשחק מראות על חוסר שליטה בסיסי הן ככל הנוגע לדרישותיו של המועדון והן ככל הנוגע למועד שיבוץ משחקים של קבוצות באירופה. מנהלת הליגות פעלה ותמשיך לפעול ללא לאות על מנת לסייע ככל הניתן במסגרת המגבלות הידועות, תוך שיתוף פעולה מלא עם מועדון מכבי תל אביב או כל מועדון אחר שייצג את ישראל במסגרת תחרויות בינלאומיות".

שחקן מכבי נתניה גאל מרגוליס. יוסי ציפקיס
כל הגורמים מכחישים. גאל מרגוליס באימון הבוקר/יוסי ציפקיס

בעניין מרגוליס, הרי שמהבוקר מתנהלת בדיקה על ידי גורמים במנהלת ובהתאחדות כדי לגלות את האמת. דבריו של אבי נמני סוכנו של מרגוליס בשידור המשחק לפיהם מרגוליס כשיר אבל אינו יכול לשחק בשל הסכם בעל פה בין המועדונים דוחף את ראשי המנהלת להגיע לחקר האמת. בשלב הזה מכחישים כל הגורמים כי היה הסכם כזה וגם נמני הספיק לחזור בו בטענה שלא הובן נכון.

בעקבות ההכחשות יצטרכו במנהלת להחליט האם הם מניחים לעניין ועוזבים אותו או שהם מגישים תלונה לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף שיורה במקרה כזה על פתיחת חקירה בה יהיו מעורבים משרדי החקירות שעובדים עם ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully