וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שגרתי: אולימפיאקוס הביסה את לאבריו 39:108 בליגה היוונית

האלופה המקומית לא ריחמה על העולה החדשה, שקיבלה את המקום בליגה הראשונה בזכות התפרקות של קבוצה אחרת. לאביו סיימה עם שתי נקודות מדד ושלושה אסיסטים. אולימפיאקוס צלפה 13 שלשות

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
לא גילה רחמים. ספאנוליס/GettyImages, Nikos Paraschos

אולימפיאקוס הגדולה הביסה היום (ראשון) את לאבריו הקטנה בתוצאה הלא שגרתית 39:108 במשחק במסגרת המחזור החמישי בליגה היוונית. הקבוצה האורחת עוד החזיקה מעמד (בערך) ברבע הראשון שאחריו היא פיגרה 21:13, אבל אחר כך החל השיטפון.

לאביו סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגת המשנה, אבל קודמה לליגה הבכירה אחרי התפרקות של קבוצה אחרת. לפני שבועיים היא הצליחה להשיג ניצחון היסטורי, 79:82 על נאה קפיסיה, וההפסדים במשחקים האחרים העונה היו בדרך כלל אחרי משחקים צמודים, אבל קבוצה כמו אולימפיאקוס היא עדיין לא פגשה.

לאבריו השליכה 11 מ-54 מהשדה, סיימה עם 3 אסיסטים במצטבר, איבדה 15 כדורים וסיימה את המשחק עם שתי נקודות מדד. הרבע השני הסתיים ב-6:29 לאולימפיאקוס, הרבע השלישי נגמר ב-14:31 והרבע האחרון ב-6:27.

באולימפיאקוס כל 12 השחקנים שנרשמו למשחק, שותפו וקלעו. ואסיליס ספאנוליס צלף 19 נקודות בפחות מ-18 דקות משחק ויואניס פפאטרו תרם 16. אלופת יוון קלעה 26 מ-42 לשתי נקודות ו-13 מ-24 מחוץ לקשת. היא חילקה 32 אסיסטים, 8 מהם של דניאל האקט, וכל אלו היו הרבה יותר מדי עבור לאבריו האומללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully