וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ממאה שחקני עבר אנגלים הפסידו מיליוני יורו בהשקעות כושלות

שחקני עבר אנגלים מפורסמים, בהם מרטין קיאון, אנדי קול ודני מרפי, הפסידו יותר מ-140 מיליון יורו בהשקעות כושלות שנעשו על ידי צמד יועצים עסקיים בתכניות ומיזמים של סרטים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ווסט ברומיץ'

פרשת השקעות כושלות נחשפה באנגליה, לפיה יותר ממאה שחקני עבר אנגלים מהפרמיירליג הפסידו מעל 140 מיליון יורו. השחקנים, שביניהם ניתן למצוא את בלם ארסנל לשעבר מרטין קיאון, חלוץ מנצ'סטר יונייטד אנדי קול וקפטן בלקבורן קרייג שורט, מאשימים את חברת ההשקעות 'קינגסטון ניהול נכסים' בהפסד הכספים. ההשקעות שמיוחסות לחברה, בבעלות היועצים העסקיים דיוויד מקי וקווין מקמנמין, קשורות למיזמי סרטים ורכוש נלווה שלא נשאו פרי.

"זה נורא, אני לא היחיד שממורמר", אמר חלוץ ארסנל לשעבר קווין קמפבל, שהפסיד עשרה מיליון יורו. דני מרפי, קשר ליברפול בשנות ה-2000 שגם הוא בין המפסידים, לא הרחיב בדיבור ורק אמר שהוא כועס. קרייג שורט, שהפסיד 3.6 מיליון, היה נחרץ: "השקעתי את הכסף הזה על מנת שבעתיד אני אוכל להשתמש בו עבור הילדים שלי. כולנו מרגישים נבגדים ומושפלים". ריו פרדיננד, שבהתחלה שמו פורסם כאחד המפסידים, יצא ללא הפסד בסופו של דבר.

דובר חברת ניהול הנכסים, שגרף לכיסו שבעה מיליון יורו מההשקעות הללו, הגן עליה ואמר: "כל הלקוחות ללא יוצאים מן הכלל ידעו את הסיכונים הכרוכים בהשקעה. הם היו צריכים להיות חלק מהתלקיט המאוזן".

ריו פרדיננד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
יצא ללא הפסד. ריו פרדיננד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully