וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "הישארותו של מאמן בקבוצה לאורך זמן היא דבר חשוב מאוד"

מאמנה של מצ'סטר סיטי התראיין ל'טלגרף' האנגלי וטען שקל יותר למאמן להביא את הרעיונות שלו כשהוא נמצא בקבוצה זמן רב. "לא קל לעבוד כשמרחפות מעליך שמועות על פיטורים"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על נוריץ' מהמחזור הקודם

על רקע הפגישה הצפויה בין פפ גווארדיולה לראשי באיירן מינכן בהמשך החודש, האיש אותו השמועות טוענות שהמאמן הספרדי יחליף, מנואל פלגריני, דיבר בגלוי על המשך דרכו והפילוסופיה שלו לגבי קבוצה. הצ'יליאני, ששומע את הרחשים סביב החלפתו בגווארדיולה לאחר כל כישלון קטן שמנצ'סטר סיטי חווה, מאמין שהמשכיות של מאמן היא זו שמשנה קבוצה, מכיוון שככה יש לו את האפשרות להנחיל את הרעיונות שלו.

"משחק בודד כמו נגד סביליה יכול לספק מסקנות טובות להמשך הדרך, אבל כקבוצה, או שאתה מאמין במאמן שימשיך באותה הדרך או שאתה לא. ככל שהוא נשאר לאורך זמן, הרעיונות עוברים והקבוצה הופכת לטובה יותר. בעבר היתה יותר סבלנות כלפי מאמנים באנגליה, אבל זה משתנה".

"כל יום אנחנו שומעים על זה שמוריניו יפוטר, לי קרה אותו דבר כבר כמה פעמים במהלך העונה שעברה רק בגלל שהייתי במקום השני בטבלה. גם ללואי ואן חאל ולארסן ונגר זה קורה כשהם היו תחת לחץ, קשה לעבוד כשהפיטורים שלך באוויר. חשוב שמאמנים ילמדו כל יום משהו חדש, אבל שלא ישנו את קו המחשבה הכללי שלהם בגלל תוצאה אחת לא טובה. אני מאושר על עצם היותי המאמן של מנצ'סטר סיטי".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. Clive Rose, GettyImages
מאמין בהמשכיות. מנואל פלגריני/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully