וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט משאיר את האופציות פתוחות, ג'יימס הארדן לוהט

הבלאק ממבה שכבר אמר שבכוונתו לפרוש בקיץ סיפר כעת: "אי אפשר לדעת מה יקרה. לא רוצה לאמן ולהתעסק עם דיוות". וגם: המספרים המדהימים של כוכב הרוקטס והמוטו של סטפן קרי

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
משהו טוב מתבשל שם. הארדן/AP

מספרי הלילה

* לג'יימס הארדן היו 40 נקודות בתום שלושה רבעים מול הקליפרס. הוא סיים עם 46 - חמש פחות משיא הקריירה שקבע מול סקרמנטו באפריל 2015.

* ג'יימס הארדן בשלושת המשחקים הראשונים העונה: 18 נקודות למשחק, 3 מ-32 ל-3, 10.3 ביקורים בקו העונשין בממוצע למשחק. בכל המשחקים הללו יוסטון הפסידה.

* ג'יימס הארדן בארבעת המשחקים הבאים: 38.5 נקודות למשחק, 15 מ-43 ל-3, 14.5 ביקורים בקו העונשין בממוצע למשחק. מיותר לציין שבארבעת המשחקים הללו יוסטון ניצחה.

* רק שלושה סלי שדה מה-14 שהארדן קלע על הקליפרס הגיעו מאסיסטים.

* זו הפעם השנייה בקריירה שהמזוקן קולע 40 נקודות לפחות בשני משחקים רצופים (אשתקד עשה זאת ב-8 וב-10 בפברואר, מול פורטלנד ופיניקס. אמש קלע 43 מול סקרמנטו).

* הארדן קלע 46 נקודות או יותר ארבע פעמים בקריירה. שלוש מתוכן התרחשו ב-2015.

* רייג'ון רונדו סיפק את הטריפל דאבל ה-23 בקריירה שלו, עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-15 אסיסטים בהפסד סקרמנטו לגולדן סטייט.

* מינסוטה פתחה עונה עם מאזן של 0:3 בחוץ - דבר שלא עשתה מאז 2001/02.

* לראשונה בתולדותיה, שיקגו לא קלעה ולו נקודה בהארכה. זה קרה בהפסד למינסוטה.

* קנט בייזמור מאטלנטה חגג שיא קריירה חדש של 16 נקודות.

* אטלנטה פיצתה על המחצית הראשונה הגרועה ביותר שלה העונה (41 נקודות ב-35 אחוז מהשדה) עם 73 נקודות במחצית השנייה מול וושינגטון.

* ניו אורלינס שצנחה למאזן 6:0 חווה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 2004/05, אז הפסידה את שמונת משחקיה הראשונים וסיימה את העונה עם 64:18.

* בפעם הראשונה העונה, ברוקלין הצליחה למנוע מיריבתה לקלוע 100 נקודות. זה לא הספיק לה, והנטס עדיין ללא ניצחון העונה.

* שחקן ההגנה של העונה שעברה קוואי לאונרד רשם משחק רביעי העונה עם 20 נקודות או יותר.

* גולדן סטייט (0:7) רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז עברה לחוף המערבי. המאזן הטוב בתולדות המועדון היה 0:9 ב-1960/61, אז שיחקו הווריירס בפילדלפיה.

שחקן אטלנטה הוקס קנט בייזמור. רויטרס
שיא קריירה. בייזמור/רויטרס

ג'יימס הארדן הצטנע בסיום ואמר: "השגנו כמה זריקות קלות, ופשוט הייתי אגרסיבי. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו טוב, ההגנה שלנו הוליכה אותנו לסלים קלים בהתקפות המעבר, ועל זה אנחנו צריכים להישען".

בלייק גריפין הודה: "היינו צריכים להקשות על ג'יימס קצת יותר. היינו צריכים לנסות לגרום לו לחדור, אבל הוא טוב בזה כמו שהוא טוב בקליעה. הוא היה חם, וכולנו היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר עליו".

עוד באותו נושא

הצגת ענק להארדן, האלופה מושלמת, ניו אורלינס עדיין ללא ניצחון

לכתבה המלאה
seperator

גולדן סטייט אמנם החטיאה 31 מ-39 הזריקות שלקחה מחוץ לקשת, אך ניצחה בכל זאת 94:103 את סקרמנטו ושיפרה מאזנה ל-0:7. "הזריקות שלנו פשוט לא נכנסו", אמר המאמן הזמני לוק וולטון, "אבל מצאנו דרך לנצח".

סטפן קרי, שסיים עם 2 מ-10 מחוץ לקשת, סיפר על סוד הקסם שלו: "אני אף פעם לא תופס מעצמי יותר מדי, ואף פעם לא יורד על עצמי יותר מדי, זה המוטו שלי. אני לא מצפה לקלוע בלי הפסקה כל משחק".

seperator

קובי בריאנט עשוי לרשום הערב את משחקו האחרון בקריירה במדיסון סקוור גארדן, כשהלייקרס יתארחו אצל הניקס. לקראת המפגש, אמר הבלאק ממבה לתקשורת: "אם הייתם שואלים אותי היום, זו העונה האחרונה שלי. אבל אי אפשר לדעת. נשאיר את האופציות פתוחות, ומה שיקרה - יקרה. אם הייתי רוצה לשחק, הייתי יכול להמשיך בקולת".

כשנשאל האם שיפרוש ירצה לאמן, כמו חברו דרק פישר שמדריך כיום את הניקס, השיב קובי: "לא, אני לא רוצה להתעסק עם דיוות. הם קוץ בתחת".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
הכל פתוח. קובי בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully