וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "לי אין שום הסכם ג'נטלמני עם מכבי תל אביב"

8.11.2015 / 10:13

על רקע פרשת מרגוליס, בעלי הפועל כפר סבא הבהיר כי המושאלים צ'יבוטה וקהינדה ישחקו מול האלופה "כל עוד יהיו כשירים והמאמן יחליט על שיתופם". על נוכחותו של טביב במשחק: "אני לא צריך להתנצל בפני איש"

one

בדומה למכבי נתניה, שאליה הושאלו הקיץ שחקנים ממכבי תל אביב, גם הפועל כפר סבא קיבלה מהצהובים שני שחקנים בהשאלה. מדובר בזרים מאוויס צ'יבוטה ולנרי קהינדה. על רקע פרשת גאל מרגוליס, אמר הבוקר (ראשון) בעלי כפר סבא סתיו שחם לוואלה ספורט: "אין לי שום הסכם ג'נטלמני עם מכבי תל אביב לפיו אסור לי לשתף את השחקנים שלהם מולם. אנחנו נשחק מול מכבי תל אביב בסיום הסיבוב הראשון, ואם צ'יבוטה וקהינדה יהיו בריאים והמאמן יחליט מקצועית על שיתופם, אז לא תהיה להפועל כפר סבא שום מניעה לשתף אותם".

שחם הוסיף: "לא התבקשתי על ידי ג'ורדי קרויף או מרטין ביין להסכם מהסוג שדובר עליו ביממה האחרונה ולא הרגשתי לרגע שמישהו מתמנה את התנאי הזה". שחם הכחיש כי כפר סבא רצתה אף היא את מרגוליס והפסידה אותו כביכול לנתניה.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים (למעלה משמאל). מגד גוזני
"חייב לקבל הזמנות למשחקים"/מגד גוזני

בעניין האירועים סביב נוכחותו של אלי טביב אתמול בתיקו המאופס מול עירוני קרית שמונה באצטדיון לויטה וטענות האוהדים כלפיו, אמר שחם: "אני לא צריך להתנצל בפני איש. אלי טביב כבעלים של קבוצה בליגת העל, כמו גם כל מאמן או דמות בכירה אחרת בכדורגל, חייב לקבל הזמנות למשחקים. איזה מן דבר זה שאני אגיד לטביב שהוא לא יכול להגיע למשחקי כפר סבא? מחר ימנעו ממני לבוא לבלומפילד או ממישהו אחר לבוא לחיפה. מי שעשה את כל הבלגן אתמול מוכר וידוע לנו, ואנחנו לא מתרגשים מזה יותר מדי. מרבית הקהל שלנו בכלל לא התעניין בנוכחות של אלי טביב ואותו קומץ שהתלהם והשתולל בצורה הזו, יירגע תוך 24 שעות ומן הסתם נעבור לעסור בנושא אחר, כמו שקורה כאן כל הזמן".

באשר למצבה של קבוצתו, המשיך שחם בקו עליו הוא שומר כבר זמן רב ואמר: "בסך הכול אני מרוצה מאיך שהפועל כפר סבא משחקת, אנחנו רק ארבע נקודות מהמקום החמישי. כל הליגה צפופה וכל הקבוצות יכולות לשפר מיקום תוך מחזור או שניים. אני משוכנע שגם אנחנו נתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully