וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו כיכב נגד ירושלים: "הניצחון לא אומר שנזכה באליפות"

8.11.2015 / 8:57

פורוורד מכבי ראשון לציון, שהבריק בניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים, נשאר עם הרגליים על הקרקע: "צריכים להמשיך ולהתקדם". משחק הליגה נגד הפועל חולון נדחה לדצמבר בעקבות הנסיעה לבולגריה

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים

מכבי ראשון לציון עלתה אמש (שבת) למקום הראשון בטבלת ליגת העל, לפחות ל-24 שעות, לאחר שגברה 83:89 על הפועל ירושלים לאחר שתי הארכות. הניצחון, שהגיע אחרי הפסד ליגה לבני הרצליה והפסד ביורופקאפ לייניסי, היה הראשון של הכתומים על ירושלים לאחר שנתיים, וכמעט ברח לקבוצה של שרון דרוקר מהיד, כשאיבדה יתרון 4 בדקת הסיום של הזמן החוקי. כוכב הניצחון של ראשון לציון היה דריל מונרו שרשם משחק של 29 נקודות (12 מ-16 מהשדה), 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חטיפות ב-46 דקות.

"ידענו שאחרי שני הפסדים אנחנו צריכים לשחק כמו קבוצה לאורך כל המשחק, במשחקים האחרונים איבדנו פוקוס בסיום, והיום היינו מפוקסים עד הסוף. אני שמח שעשינו מספיק כדי לנצח", אמר מונרו לאחר הניצחון. "אני מנסה להיות אול-אראונד פלייר, לפעמים זה עובד ולפעמים לא, אני מנסה לעשות קצת מהכל ולעזור איפה שאני יכול".

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול טוני גפני שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"אני מנסה לעשות קצת מהכל ולעזור איפה שאני יכול". מונרו/ברני ארדוב

מונרו ניצח בקרב הישיר את דונטה סמית', שהחזיק עד המשחק הזה במאזן של 0:14 מול ראשון לציון בשלוש שנים בליגה, "זה לא היה יותר מדי מיוחד בשבילי לשחק מול דונטה, המאמן לא רצה שנחשוב שזה משחק חשוב, ניצחנו, אבל זה לא אומר שנזכה באליפות. הקהל בא, הקבוצה באה, כולם תמכו בנו, זה היה ניצחון טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולהתקדם".

ראשון לציון תצא בהמשך השבוע לסופיה, בירת בולגריה, לקראת המשחק השלישי ביורופקאפ נגד אקדמיק סופיה, בידיעה שניצחון חוץ שני יקרב אותה מאוד לעלייה לשלב הבתים השני. בעקבות הנסיעה, נדחה משחק הליגה של הכתומים במסגרת המחזור השישי נגד הפועל חולון ל-25 בדצמבר, ומשחק הליגה הבא של הכתומים ייערך ביום שני הבא נגד מכבי תל אביב, במסגרת המחזור השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully