וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "כמו משחק פלייאוף", פרנקו: "הפסדנו לקבוצה טובה מאוד"

7.11.2015 / 23:00

הדרמה הגדולה בבית מכבי, בה גברה מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בתום 2 הארכות, לא השאירה את מאמן המנצחת אדיש: "משחק חזק, עשינו ריצה גדולה". מאמן המפסידה: "היינו צריכים לאלתר". יאנגר: "שיחקנו ביחד"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון גברה 83:89 על הפועל ירושלים בתום 2 הארכות

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"היה משחק פיזי". פרנקו/ברני ארדוב

בתום משחק ענק, גברה הערב (שבת) מכבי ראשון לציון 83:89 על האלופה הפועל ירושלים אחרי שתי הארכות. ירושלים ספגה את ההפסד הראשון שלה העונה ואף איבדה את הפסגה, הקבוצה של שרון דרוקר ניצחה את הירושלמים לראשונה אחרי שנתיים.

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו, אמר בסיום: "היה משחק גדול לכל מי שרצה לראות כדורסל פיזי ושיפוט מצוין, שתי קבוצות שבאו להלחם ושיחקו חזק, בלי להתבכיין יותר מדי. הלוואי שיהיו לנו עוד משחקים כאלה. הפסדנו לקבוצה טובה מאוד שעשתה מהלכים יותר טובים מאיתנו, היו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק. באנו ונלחמנו וכל אחד שהיה על המגרש עשה הכי טוב שהוא יכול, נקלענו לסיטואציה שהיינו צריכים לאלתר, בגלל ששיחקנו בלי אליהו ובלי הלפרין בחלק מהמשחק. היה פה משחק פיזי, יש מאמן אחד שיותר שמח, אבל אני מתעסק במאמן שפחות שמח, ויש לו הרבה מה לתקן".

מאמן ראשל"צ, שרון דרוקר, אמר בסיום: "זה היה כמו משחק פלייאוף, אי אפשר להגדיר את זה אחרת. היה משחק חזק, במחצית לא דיברנו על כדורסל ורצינו רק להחזיר את הרוח הקבוצתית. שיחקנו עם משקולות על הגב, מהוססים ומנסים בכוח, ועדיין היה רק 9 הפרש, ועלינו אחרת ועשינו ריצה גדולה שנתנה לנו אמונה וביטחון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים מול טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"שמחים לנצח אותם". יאנגר מול דונטה סמית'/ברני ארדוב

"דריל מונרו הוא שחקן מיוחד שאפשר לדבר איתו, החבר'ה מקבלים את המנהיגות שלו, הוא לקח את כל הקבוצה איתו כשהוא קיבל את ה-MVP, וזה ריגש אותי. גם הוא מבין שזה לא טניס, זה כדורסל וזה משחק קבוצתי.

"טוני יאנגר הוא לוחם, שחקן שהלך איתי להמון קרבות, עשינו המון הצלחות ביחד. הייתי צריך רק להרגיע אותו ולתת לו ביטחון, הוא יודע שאנחנו מאמינים בו, כל המערכת, היו לו היום משימות מוגדרות במשחק. אני לא שוכח מי השחקנים שהולכים אותי. אנחנו יודעים שכל משחק הוא קרב, כמו שניצחנו פה, קיבלנו בראש בהרצליה, סביר להניח שיהיו לנו נפילות".

גארד המנצחת, טוני יאנגר, אמר: "שיחקנו ביחד, הצוות המקצועי דיבר איתנו על זה מהעונה שעברה, נשארנו בפוקוס וידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה שאנחנו יכולים לנצח. המועדון הזה נמצא במלחמה נגד ירושלים בשנתיים האחרונות וזה מרגיש טוב מאוד להשיג סוף סוף ניצחון נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully