וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסמיר בגוביץ': "כולנו מאחורי ז'וזה מוריניו, רצינו לנצח בשבילו"

שוער צ'לסי התייחס למאמן המושעה שלו אחרי הפסד נוסף, 1:0 לסטוק סיטי, ממנו היה הפורטוגלי מושעה: "הוא דיבר איתנו לפני המשחק במלון". ריאן שואוקרוס התלונן על דייגו קוסטה

אסמיר בגוביץ' שוער צ'לסי (ימין) מול מרקו ארנאוטוביץ' שחקן סטוק סיטי. רויטרס
ערב עגום. בגוביץ' מול ארנאוטוביץ'/רויטרס

צ'לסי רשמה הערב (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלה ברציפות. הבלוז הפסידו 1:0 לסטוק סיטי באצטדיון בריטניה, לאחר שהקבוצה של מארק יוז נהנתה משער של מרקו ארנאוטוביץ'. צ'לסי נותרה עם 11 נקודות אחרי 12 מחזורים והיא במקום ה-16 בלבד, שלוש נקודות מעל בורנמות' שמתחת לקו האדום.

* רק קבוצה אחת בהיסטוריה של הפרמיירליג הצליחה לסיים בטופ 6 אחרי שהוציאה 11 נקודות או פחות מכך ב-12 המחזורים הראשונים. אסטון וילה עשתה את זה ב-2003/4.

* ז'וזה מוריניו הפסיד בשבעה משחקי ליגה בעונה אחת לראשונה בקריירה שלו ואנחנו רק במקום ה-12.

* צ'לסי לא הפסידה בשלושה משחקי פרמיירליג ברציפות מאז אוקטובר 1999.

* צ'לסי עדיין לא שמרה על רשת נקייה בפרמיירליג העונה.

* רק אלופה אחת ירדה ליגה בעונה שאחרי האליפות בהיסטוריה של הליגה האנגלית: מנצ'סטר סיטי ב-1937/38. לסיטי אז היו 17 נקודות אחרי 12 מחזורים, לצ'לסי יש עכשיו רק 11.

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. GettyImages
הפסד שלישי ברציפות. ג'ון טרי/GettyImages

שוער צ'לסי אסמיר בגוביץ', שהפסיד מול האקסית שלו, אמר בסיום: "ללא ספק עשינו מספיק כדי להשיג תוצאה כאן, אבל הדברים לא הלכו כמו שרצינו ולא קיבלנו את המזל שהיינו ראויים לו. פגענו בקורה, החלקנו כשהיו לנו הזדמנויות מצוינות, אנחנו עושים את הדברים קשים בשבילנו. אפשר לראות שהבעיות שלנו הן לא משהו שאפשר לשים עליהן את האצבע. אנחנו נענשים בחתיכות קטנות, אבל בסופו של דבר זה ישתנה. ז'וזה מוריניו דיבר איתנו במלון לפני המשחק.

"כולנו מאחורי המנג'ר ואפשר לראות את זה בהופעות שלנו. אנחנו מאמינים שהוא האיש הנכון בשבילנו ומישהו שאנחנו עובדים קשה בשבילו. הרוח שלו והנוכחות שלו תמיד שם, רצינו להשיג תוצאה טובה בשבילו".

קפטן סטוק סיטי ריאן שואוקרוס התלונן על ההתנהגות של דייגו קוסטה, איתו התעמת במהלך המשחק: "דייגו קוסטה נעמד מול הפרצוף שלך, הוא רוצה להציק לך ולהתנהג כמו ביריון כדי שתעמוד מולו. הוא שחקן פנטסטי שמשחק גבוה, אז לשמור עליו בשקט היה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully