וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "שיחקנו משחק מחורבן היום. למה אנחנו משחקים כבר בשבת?"

7.11.2015 / 21:45

מאמן מכבי תל אביב הודה בחולשת הקבוצה שלו בניצחון על מכבי נתניה, וביקר שוב את מנהלות הליגה: "למה ברצלונה, ריאל וכל שאר הקבוצות משחקות מחר ואנחנו כבר היום?". צרפתי: "מרגוליס פצוע"

קובי אליהו
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הוא את שלו עשה הערב. טל בן חיים/קובי אליהו

מכבי תל אביב עשתה את המוטל עליה, והשיגה ניצחון 1:2 בבלומפילד על מכבי נתניה שהקפיץ אותה בחזרה למקום הראשון בטבלה, גם אם באופן זמני, אבל הצהובים ממש לא יכולים להיות מרוצים מהמשחק שלהם הערב. מכבי תל אביב קיבלה במתנה פנדל אותו ניצל ערן זהבי כבר בדקה הרביעית, וטל בן חיים נהנה מטעות של השוער המושאל ברק לוי (69). נתניה צימקה בתוספת הזמן משער של אנדריי מישנקו בתוספת הזמן.

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
לא חיפש תירוצים. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "שיחקנו משחק מחורבן היום. זו הייתה הופעה חלשה מאוד שלנו, אבל אני לא משוכנע אם אנחנו טובים לכדורגל הישראלי. למה ברצלונה, ריאל מדריד וכל שאר הקבוצות משחקות מחר ואנחנו כבר היום? נתניה שיחקה טוב יותר מאיתנו לאורך רוב הדקות. בסופו של דבר, הנקודות האלה טובות בשבילנו והן ישאירו אותנו במשחק בעונה הזו.

"אני לא מאמין שהאוהדים שלנו נהנו היום יותר מדי, אבל לפחות השגנו שלוש נקודות", המשיך המאמן. "אנחנו לא יכולים להיות שמחים מההופעה שלנו היום. אנחנו זקוקים למנוחה היום. הראינו כבר הרבה פעמים בחודשים האחרונים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר מהצורה שבה שיחקנו היום".

גיא צרפתי עוזר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
"אנחנו לא מסתפקים במחמאות". גיא צרפתי/קובי אליהו

עוזר מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי, שעמד על הקווים כי ראובן עטר עדיין לא עבר בבקרת התקציבים, אמר: "היה מרגש וכיף לעמוד על הקווים, במיוחד עם קבוצה ששיחקתי בה, עם מכבי נתניה. הייתה אווירה טובה, היה משחק טוב. חבל שהפסדנו. אני חושב שעצרנו את מכבי תל אביב בהרבה מצבים, הגענו ללחוץ ולנצח, כי אנחנו חייבים נקודות. אנחנו לא מסתפקים במחמאות. יש לנו עכשיו שבוע וחצי להתארגן, יש פה קבוצה טובה, עם שחקנים מצוינים וקהל נהדר, מכבי נתניה לא תהיה במקום האחרון".

על השיחה שהייתה לו עם ראובן עטר, אמר צרפתי: "החלפנו חוויות, היינו ביחד במכבי נתניה, ראובן הוא איש כדורגל והחיבור שלי איתו מצוין. הוא מכיר את הקבוצה לא פחות ממני. אני בטוח ששנינו יכולים לקחת את הקבוצה הזו למקומות הרבה יותר טובים".

על העובדה שגאל מרגוליס לא שותף, אמר צרפתי: "מבחינתי, אם הייתי יכול הייתי משתמש בגאל מרגוליס. הוא היה פצוע ולא כשיר. בואו נשמור על פרטיות השחקן. אני לא מתעסק בזה, אלא אך ורק בכדורגל. רציתי לשתף אותו כי הוא שחקן נפלא, יש אנשים שיכולים לספק לכם תשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully